نسخه چاپی

اطاعت :با كروبی مشورت نكرده‌ام

عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی گفت كه در صورت انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور، رویكرد اصلاح طلبانه را در اداره امور كشور در پیش خواهم گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس،محمدجواد اطاعت از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در یک نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به دلایل حضور خود در عرصه انتخابات گفت: من آمده‌ام تا با استفاده از تجربه و دانش ماندگار در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی راه تعامل موثر با همسایگان و کشورهای دیگر را باز کنم.

وی افزود: من آمده‌ام تا با توسعه پایدار همه ایرانیان، اقوام،‌ نژادها،‌مذاهب،‌کردها، لرها و ترک‌ها را از قدرت و ثروت بهره‌مند کرده و فقر را از چهره ایرانیان عزیز بزدایم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:‌من آمده‌ام تا با محو رانت‌خواری و قبیله‌گرایی به تمام جوانان اجازه حضور در فرصت‌های برابر را بدهم.

اطاعت با اشاره به اجرای بی‌تنازل قانون اساسی و تاکید بر جمهوریت نظام در برنامه‌های خود گفت: من آمده‌ام تا با کمک دانشگاهیان، معلمان و همه اقوام و مذاهب، ایران را از بحران کنونی خارج کنم و مشی اصلاح‌طلبی را در اداره کشور در پیش بگیرم.

این عضو شورای مرکزی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه نزدیک به 25 سال است در حوزه سیاست و حکومت فعال هستم و تالیفات و کتاب‌های مختلفی در این خصوص دارم، گفت: من در یک کتاب جامع 300 صفحه‌ای، نظریه‌های توسعه را به طور دقیق تشریح کرده‌ام و برای تمام مشکلات کشور راهکارهای معین و دقیق دارم.

اطاعت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همواره به تحزب و کار حزبی پایبند بوده است، اظهار داشت: ما به طور نهایی از کاندیدایی حمایت خواهیم کرد که مورد اجماع تمام اصلاح‌طلبان باشد.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا در خصوص حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری مشورتی با آقای کروبی داشته است یا خیر،‌گفت:‌من در این باره هیچ تماسی با آقای کروبی نداشتم اما هر چه که اصلاح‌طلبان تصمیم بگیرند آقای کروبی و موسوی نیز به آن تمکین خواهند کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...