نسخه چاپی

اجماع اصلاح‌طلبان امشب در جلسه شورای راهبردی/ نتیجه را می‌پذیرم

عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی گفت: در جلسه امشب شورای راهبردی اصلاح‌طلبان موضوع اجماع در این جریان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به کاندیداتوری خود در این دوره از انتخابات، گفت: من برای همه ایرانیان آمده‌ام، آمدم تا صنعت را از بحران نجات دهم، آمدم اشتغال و تولید را به ارمغان آورم و با رویکرد اصلاح‌طلبانه دولت خردگرا را تشکیل دهم.



به گزارش تسنیم، وی گفت: آمدم تا تحجر را از چهره سیاست بزدایم، آمدم تا سیاست خارجی را از رویکرد غیرعلمی رها بخشم و با کشورهای توسعه یافته تعامل همسویی را برقرار کنم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: آمدم تا با توسعه پایدار همه ایرانیان را در قدرت ملی سهیم گردانم و تبعیض سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از چهره ایرانیان بزدایم، آمده‌ام قبیله‌گرایی پایان یابد و آمدم تا از شایسته‌ترین فرزندان ایران استفاده کنم، آمدم تا اجرای قانون اساسی بویژه جمهوریت آن را مورد تاکید قرار دهم.



اطاعت اظهار داشت: از این رو از ملت ایران استمداد می‌طلبم که مرا در این مسیر کمک کنند؛ البته بنده تمام تلاش خود را به کار بستم که بزرگان اصلاحات من‌جمله آقای محمد خاتمی وارد عرصه انتخابات شود، اما از آنجا که با توفیق همراه نبودم، تصمیم گرفتم خودم وارد عرصه انتخابات شوم.



وی افزود: با رویکرد اصلاح‌طلبانه مسائل کشور را به پیش خواهم برد و البته تابع خرد جمعی خواهم بود و نتیجه اجماع اصلاح‌طلبان را نیز می‌پذیرم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از برگزاری نشست خبری خود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بنا دارم در این نشست خبری برنامه‌ها و اهداف خود را تشریح کنم. من در خصوص توسعه ایران برنامه‌هایی را تدوین کردم و همچنین گزارشی از وضعیت فعلی ایران تهیه کردم.



اطاعت در ادامه درخصوص آخرین فعالیت‌های اطرافیان سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: امشب جلسه شورای راهبردی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود و در آن جلسه اجماع کاندیداها در این انتخابات مطرح خواهد شد.



وی درباره اینکه آیا برای کاندیداتوری خود با مهدی کروبی گفت‌وگو کرده‌اید یا نه، خاطرنشان کرد: وی همچنان در حصر است و هیچ ارتباطی با وی ندارم. اما می‌دانم اگر اصلاح‌[طلبان به نتیجه واحد برسند، موسوی و کروبی هم تمکین خواهند کرد.



عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: اعتماد ملی هیچ منعی برای کاندیداتوری کسی اعلام نکرده است و من هم عضو جریان اصلاحاتم و آزادانه آمده‌ام و فقط اجماع را می‌پذیرم.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...