نسخه چاپی

مهدی رحمتی به تیم ملی بازگشت؟

خبر رسید كه پاسپورت مهدی رحمتی به همراه سایر بازیكنان تیم ملی به سفارت قطر برای صدور ویزا فرستاده شد. تیم ملی ایران در روز 14 خرداد مقابل قطر قرار می گیرد و مقدمات خروج بازیكنان تیم ملی از روز پنجشنبه آغاز شده است.

به گزارش نما، «پاسپورت رحمتی به سفارت قطر فرستاده شد» این خبری است که از فدراسیون فوتبال بیرون درز کرده و نشان می دهد که مشکل حضور مهدی رحمتی در تیم ملی حل شده است.

روز گذشته خبر رسید که پاسپورت مهدی رحمتی به همراه سایر بازیکنان تیم ملی به سفارت قطر برای صدور ویزا فرستاده شد. تیم ملی ایران در روز 14 خرداد مقابل قطر قرار می گیرد و مقدمات خروج بازیکنان تیم ملی از روز پنجشنبه آغاز شده است.

این خبر درحالی منتشر می شود که مهدی رحمتی در روز اول بهمن ماه سال 91 از تیم ملی کناره گیری کرد. او دلیل این بازنشستگی موقتی را اعلام نکرد اما موضعگیری های او در روزهای بعد از کناره گیری نشان می داد که این تصمیم به خاطر اختلاف نظر با سرمربی تیم ملی گرفته شده است.

مهدی رحمتی به تیم ملی بازگشت

کارلوس کی روش البته بلافاصله بعد از مصاحبه رحمتی علیه او موضع گرفت: «برای رحمتی آرزوی موفقیت دارم. او شانسی برای بازگشت به تیم ملی ندارد.»

مصاحبه کی روش آتش اختلاف را تندتر کرد و رحمتی هم اظهارنظری جنجالی علیه سرمربی داشت. با دعوت دانیل داوری به تیم ملی به نظر می رسید که کار تیم ملی و رحمتی فعلا تمام شده باشد اما نیمکت نشینی داوری در دیدار مقابل کویت ثابت کرد که داوری شماره یک مورد نظر کی روش نیست.

تماشا در این خصوص نوشت: نمایش خوب مهدی رحمتی در بازی های استقلال و تاثیر او در قهرمانی آبی ها سبب شد که تلاش ها برای دعوت دوباره او به تیم ملی آغاز شود. او هفته قبل در برنامه 90 حاضر شد و از مردم به خاطر کناره گیری از تیم ملی عذرخواهی کرد.

همه اینها کمک کرد که کی روش نگاهی دوباره به دعوت رحمتی داشته باشد. البته روز پنجشنبه جلسه مهمی در فدراسیون فوتبال برگزار شد. رییس فدراسیون فوتبال و دبیرکل با سرمربی تیم ملی جلسه داشتند. جلسه ای که به نظر می رسد به دعوت رحمتی به تیم ملی منجر شده است.


همچنین در این خصوص مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال هم به فارس اظهار داشت: من با آقایان عقیلی و رحمتی صحبت هایی داشتیم و قرار است جلسه ای هم با این دو داشته باشم که به امید خدا نتیجه این جلسه مثبت خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص این دو نفر با کی‌روش هم صحبت شده، عنوان کرد: هفته گذشته جلسه ای با کی‌روش داشتم که نتیجه این جلسه هم مثبت بود.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...