نسخه چاپی

جریان انحرافی وجود ندارد/ سوالات شما انحرافی است

عکس خبري -جريان انحرافي وجود ندارد/ سوالات شما انحرافي است

مدیر عامل سابق خبرگزاری ایرنا با حضور در وزارت كشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قطعا از احمدی‌نژاد در كابینه‌ام استفاده می‌كنم و دولتم ادامه دولت احمدی‌نژاد خواهد بود.

به گزارش نما علي اکبر جوانفکر مدير عامل سابق خبرگزاري ايرنا بعد از ثبت نام در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري طي نشست خبري با اصحاب رسانه به سوالات آنان پاسخ داد.



جوانفکر که به همراه همسرش در اين نشست خبري حاضر شده بود، اظهار داشت: خداوند به بنده توفيق داده تا بتوانم کارنامه درخشاني با خود داشته باشم و به نظام و کشور خدمت کنم.

وي ادامه داد: مسائلي که براي من به وجود آمد و شما هم در جريان آن هستيد؛ دوره شش ماهه زنداني که براي من اتفاق افتاد و آن را قبول ندارم و الان هم قبول ندارم اما تابع قانون هستم و امروز نيز اين توفيق را داشتم که در پنجمين روز بتوانم ثبت نام کنم.



جوانفکر با بيان اين که انتخابات فرصتي براي خدمتگذاري و تلاش براي عرضه توانمندي‌ها جهت پيشرفت کشور است، گفت: اميدوارم با شرکت در انتخابات راي لازم را براي کسب کرسي رياست جمهوري به دست آورم.

وي تاکيد کرد: کرسي رياست جمهوري فرصتي براي تصميم گيري‌هاي بزرگ است و اميدوارم با توجه به تجربياتي که طي اين سالها به دست آوردم بتوانم آن‌ها را در اين عرصه به کار گيرم.



مدير عامل سابق خبرگزاري ايرنا گفت: همه بايد براساس ضوابط قانوني عمل کنيم و حتي شوراي نگهبان هم بايد براساس قانون عمل کند و اگر شوراي نگهبان به سوابق بنده دقت کند، تاييد مي‌شوم.

وي اظهار داشت: بنده به اميد کسب آراي مردم به اينجا آمدم و فکر مي‌کنم که داراي پايگاه اجتماعي هستم و با اين نيت به اين عرصه وارد شده‌ام.



وي در پاسخ به سوالي درباره حمايت رئيس‌جمهور اظهار داشت: آمدند به روزنامه ايران حمله کردند و هيچ حکمي هم براي بازداشت بنده صادر نشده بود و اين مسئله چه ربطي به حمايت رئيس‌جمهور از من دارد و وي چه حمايتي مي‌تواند از بنده داشته باشد چرا که حکم قضايي صادر شده و دستگاه قضايي هم رسيدگي مي‌کند.



جوانفکر تصريح کرد: آن زمان که به دفتر روزنامه آمدند هيچ حکمي وجود نداشت و خودشان فهميدند و رفتند.

خبرنگاري خطاب به جوانفکر گفت: حضور همسرتان در کنار شما ما را به ياد ميرحسين موسوي و همسرش مي‌اندازد که جوانفکر خطاب به اين خبرنگار گفت خدا نکند چنين مسئله‌اي باشد، بنده از همسرم خواهش کردم که با بنده به وزارت کشور بيايد.



جوانفکر گفت: طي اين مدت همسرم بسيار همراهي کردند البته خانواده‌ام موافق اين ثبت نام نبودند اما بنده آنان را مجاب کردم که رياست جمهوري نيز فرصتي براي خدمتگذاري هست و از همسرم درخواست کردم تا بنده را همراهي کند و اين قياس اشتباه است.



وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره شکايتش از يکي از بانوان خبرنگار گفت: يک روند در خبرگزاري طي شد و بنده مطلع شدم و شکايتم را پس گرفتم.

جوانفکر در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه اگر شما پيروز انتخابات شويد تعاملتان با رسانه‌ها چگونه خواهد بود گفت: من خودم را عضو خانواده رسانه مي‌دانم و مسلما تعاملم با آن‌ها خوب خواهد بود؛.



در ادامه جوانفکر با خنده خطاب به خبرنگاران گفت: ما از خودتان هستيم سوالات سخت نپرسيد.

مدير عامل سابق خبرگزاري ايرنا در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا وي از جانب دولت کانديداي انتخابات شده است يا خير؟ گفت: بنده مستقل آمده‌ام اما با خود احمدي‌نژاد و دولتش انطباق دارم و اگر موفق شدم دولتم ادامه دولت آقاي احمدي‌نژاد خواهد بود.



وي ضمن اظهار بي‌اطلاعي از کانديداتوري مشايي در انتخابات، در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا به نفع مشايي کنار مي‌کشد يا خير گفت: خودم تصميم گرفته‌ام بيايم و حتما بايد محکوم شوم که خودم تصميم گرفته‌ام بيايم و بنده آمده‌ام که توانمندي خودم را ارائه کنم



جوانفکر در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا شما خودتان را دراندازه‌اي ميبينيد که کانديداي انتخابات شده‌ايد؟ اظهار داشت: بنده يازده سال امين رهبر معظم انقلاب بوده‌ام و شما نيز بهتر است سوال کنيد نه اينکه محاکمه کنيد.



وي در پاسخ به اين که آيا شما قائل به جريان انحرافي در دولت هستيد يا خير اظهار داشت: جريان انحرافي وجود خارجي ندارد و با استناد به اين که فردي عضو جريان انحرافي است و بايد رد صلاحيت شود اين غلط است.

جوانکفر تصريح کرد: جريان انحرافي در کدام مرحله انحلال پيدا کرده است؟ نبايد براساس فرضيات ذهني افراد را محکوم کرد.



وي در پاسخ به سوالي درباره اين که برنامه تان براي جوانان چيست گفت: جوانان بخش مهمي از جامعه ما هستند و در دولت احمدي‌نژاد هم خدمات گسترده‌اي براي جوانان انجام شد و اگر حضورم حضور موثري باشد برنامه‌هايم را مي‌گويم.

وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا از احمدي‌نژاد در کابينه‌اش استفاده مي‌کند يا خير گفت: قطعا از احمدي‌نژاد در کابينه‌ام استفاده مي‌کنم.



مدير عامل سابق خبرگزاري ايرنا در پاسخ به سوالي درباره اين که برخي خبرها حاکي از اين است که دولت مي‌خواهد در انتخابات کانديدا معرفي کند گفت: دولت اصلا نمي‌تواند کانديدا داشته باشد ممکن است افرادي بيايند که طرفدار دولت باشند يا نباشند.



جوانفکر در پاسخ به سوالي درباره اين که ميزان آرايتان را تا چه اندازه پيش بيني مي‌کنيد؟ گفت: اگر تاييد صلاحيت شوم آرايم زياد است.

خبرنگاري درباره جايگاه روحانيت و نظرات آنان در کابينه احتمالي جوانفکر از وي سوال کرد که جوانفکر گفت: روحانيون شخصيت عظيمي و جايگاه رفيعي در کشور دارند و شخصيت‌هايي نيز همچون مقام معظم رهبري و امام خميني(ره) شخصيت‌هاي عظيم القدري هستند که روحاني‌اند اما بنده فکر مي‌کنم که اين گونه سوالات موضوعي ندارد و کسي که نامزد انتخابات مي‌شود همه قوانين موضوعي جمهوري اسلامي ايران را پذيرفته و طرح اين گونه سوالات انحرافي است.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...