نسخه چاپی

گذرنامه اعطایی هنیه به مفتی ناتو جعلی است

مسئولان امر در این نامه از همه ی كشورها خواستند طبق قوانین بین المللی تمام تدابیر لازم نسبت به ضبط این گذرنامه و بازگرداندن آن را در پیش بگیرند. "احمد عساف" سخنگوی جنبش "فتح" اعلام كرد: بخشیدن گذرنامه و تابیعیت فلسطینی به "قرضاوی" از سوی "اسماعیل هنیه" رد شده است و می توان آن را بخششی از حیطه ی اختیارات دیگران به كسی كه شایستگی آن را ندارد توصیف كرد

به گزارش نما، خبرگزاری رسمی فلسطین "وفا" اعلام کرد: وزارت کشور فلسطین نامه ای به همه ی کشوهایی که فلسطین را به عنوان یک دولت پذیرفته اند فرستاده و درطی این پیام اعلام داشته گذرنامه ای که " اسماعیل هنیه" چند روز پیش به قرضاوی داده، جعلی و غیر قانونی است.

مسئولان امر در این نامه از همه ی کشورها خواستند طبق قوانین بین المللی تمام تدابیر لازم نسبت به ضبط این گذرنامه و بازگرداندن آن را در پیش بگیرند.

از سویی "احمد عساف" سخنگوی جنبش "فتح" روز پنجشنبه در طی سخنانی اعلام کرد: بخشیدن گذرنامه و تابیعیت فلسطینی به "قرضاوی" از سوی "اسماعیل هنیه" رد شده است و می توان آن را بخششی از حیطه ی اختیارات دیگران به کسی که شایستگی آن را ندارد توصیف کرد.

وی در ادامه ی سخنانش گفت: اگر قرار باشد به هر غیر فلسطینی گذرنامه ای داده شود این امر باید به وسیله ی رییس جمهور این کشور باشد نه از سوی نخست وزیر اخراج شده ی آن؛ "عساف" تاکید کرد: گذرنامه ی قرضاوی جعلی است زیرا از سوی هیچ یک از موسسات قانونی صدور جواز در فلسطین صادر نشده است.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...