نسخه چاپی

رویای دست نایافتنی رژیم صهیونیستی


حمله رژیم صهیونیستی به ایران و نابودی تاسیسات هسته ای کشورمان، همواره یکی از آرزوهای دست نایافتنی این رژیم اشغالگر بوده است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، اگرچه رژیم اشغالگر قدس برای نابودی ایران لحظه شماری می کند اما واقعیت امر این است که جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از فوق تصورات این رژیم می باشد به گونه ای که عموم سیاستمداران جهانی و حتی سران این رژیم حمله به ایران را مصادف با نابودی این رژیم و عواقب فاجعه بار می دانند.

«رئیس سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی چند روز پیش در مورد حمله احتمالی اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران هشدار داد.»

به گزارش خبرگزاری آلمان، محمدالبرادعی گفت این دیوانگی مطلق اسرائیل خواهد بود اگر حمله ای نظامی به ایران صورت دهد چرا که جمهوری اسلامی را مصمم به ایجاد زرادخانه هسته ای خواهد کرد.»

رجب طیب اردوغان نیز پس از بازگشت از ایران و در نخستین اظهار نظرش اقدام نظامی احتمالی علیه ایران را دارای عواقبی فاجعه بار خواند.

نخست وزیر ترکیه که در ایام نوروز مهمان ایرانی ها بود و با مقامات عالی کشورمان نیز دیدار کرده بود پس از بازگشت از ایران در گفت و گو با رسانه های ترکیه گفت که حمله اسرائیل به ایران، منطقه را به نابودی می کشاند.

جدای از اظهار نظرهای سیاستمداران برجسته دنیا، بحث اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران به یکی از داغ ترین مسائل مورد اختلاف سران رژیم اشغالگر تبدیل شده است.

"جیل تماری" گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم اشغالگر گفت: "مئیر داگان رییس سابق موساد برای قانع کردن دیگران درباره این مسأله که حمله به ایران اکنون برای اسرائیل ممنوع است، هر کاری را انجام می دهد".

داگان در مصاحبه ای با شبکه آمریکایی سی بی اس، گفت: "مسلح بودن ایران به توانایی هسته ای مشکل اسرائیل نیست؛ بلکه یک مشکل بین المللی است. اگر تصمیم گیری برعهده من باشد، ترجیح می دهم که آمریکایی ها این حمله را انجام دهند".

داگان افزود: "من ایرانی ها، اعراب و دیگران را بیشتر از یهودیان می شناسم".

وی درباره تأکید نخست وزیر اسرائیل درخصوص حمله به ایران گفت: "او حق دارد اینگونه فکر کند که گزینه نظامی تنها راه حل است.. ولی نظر من متفاوت است".

داگان در پاسخ به سئوال مجری درخصوص اینکه آیا نتانیاهو به این موضوع ایمان دارد، گفت: "متأسفانه بله".

گزارشگر کانال 10 اسرائیل گفت: "رییس سابق موساد درباره احتمال حمله نظامی اسرائیل به ایران بسیار نگران است. او می گوید که نیروی هوایی اسرائیل توانایی این عملیات را دارد، ولی این حمله فقط دستیابی ایران به سلاح هسته ای را برای 2 سال عقب می اندازد".

داگان در ادامه این مصاحبه تأکید کرد: "به نظر من این اقدام موجب برافروختن جنگی منطقه ای می شود؛ تو می دانی که چگونه یک جنگ آغاز می یابد، ولی چگونگی پایان آن را هیچگاه نخواهی دانست".

داگان درباره مواضعی که باید اسرائیل درحمله به ایران هدف قرار دهد، گفت: "ده ها هدف وجود دارد؛ و باید مواضع متعددی را هدف قرار دهد".

۱۳۹۱/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...