نسخه چاپی

دلیل انصرافم وجود كاندیداهای اصلح بود

«وقتی به آنجا رسیدم و تعداد ثبت‌نام كنندگان و رسانه‌ها را دیدم، به این نتیجه رسیدم كه كار بسیار بزرگ و سختی است و كسانی نیز حضور دارند كه به مراتب از من اصلح‌ هستند.»

به گزارش نما محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در مورد حضور خود در ساختمان وزارت کشور و انصراف از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من می‌خواستم برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنم و بر اساس دغدغه‌هایی که در نظر داشتم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفتم، ولی وقتی به آنجا رسیدم و تعداد ثبت‌نام کنندگان و رسانه‌ها را دیدم، به این نتیجه رسیدم که کار بسیار بزرگ و سختی است و کسانی نیز حضور دارند که به مراتب از من اصلح‌ هستند.



وی افزود: وقتی در لیست ثبت‌نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری اسم افرادی مانند آقای ولایتی، ابوترابی‌فرد، محسن رضایی و قالیباف را دیدم، فکر کردم که همه این اشخاص از دوستداران و سربازان مقام معظم رهبری هستند، بنابراین احساس کردم که اگر کنار بکشم اتفاقی نمی‌افتد و من بعدا می‌توانم به عنوان یکی از دوستداران ایران و خادمان ملت در هر عرصه‌ای فعالیت کنم و این کار را به ثواب نزدیک‌تر دیدم و ثبت‌نام نکردم.

علی‌آبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر از سوی دولت حمایتی از شما صورت می‌گرفت در عرصه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شدید؟ اظهار داشت: نه! من می‌خواستم به صورت مستقل و فردی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنم و اصلا در رابطه با کاندیداتوری با دولت صحبت نکردم و آنها نیز در این مورد با من صحبت نکردند.



کاندیدای انتخابات شورای شهر در پاسخ به این سئوال که در انتخابات شورای شهر شرکت خواهید کرد و یا انصراف می‌دهید؟ تصریح کرد: من شورای شهر را جایگاهی می‌دانم که می‌توانم در آنجا به مردم خدمت کنم، زیرا من 38 سال سابقه کار عمرانی دارم.

علی‌آبادی ادامه داد: با توجه به اینکه من در تهران به عنوان یک شهروند زندگی کردم و درس خواندم، علاقه‌مندم که به مردم تهران که تقریبا از تمام ایران در آن حضور دارند، خدمت کنم و اگر توسط مردم تهران در انتخابات شورای شهر انتخاب شوم، قطعا تمام توان خود را به کار خواهم گرفت تا تهرانی لایق مردم این شهر داشته باشیم.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...