نسخه چاپی

پروین مخالف حضور مایلی‌كهن نیست

پیشكسوت پرسپولیس گفت: پروین مخالف حضور مایلی‌كهن نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید استیلی در جلسه کانون صنفی مربیان فوتبال در مورد نتایج بد پرسپولیس گفت: این مسئله به عدم ثبات مدیریت برمی‌گردد و مربی که در پرسپولیس وجود دارد. بدون برنامه نمی‌توان جلو رفت شاید برخی تیم‌ها به صورت مقطعی بتوانند نتیجه بگیرند اما در پرسپولیس و استقلال چنین اتفاقی خیلی سخت است. استقلال اکنون وضعیت بهتری دارد چرا که مدیریت و کادر فنی این تیم دارای ثبات بیشتری بوده است.

وی در مورد گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس عنوان کرد: در جلسه‌ای که کمیته فنی برگزار کردند، قرار شد سرمربی پرسپولیس داخلی و یکی از پیشکسوتان این تیم باشد. چند گزینه در حال بررسی هستند تا بهترین آنها انتخاب شود.

استیلی در مورد اینکه گفته می‌شود پروین مخالف حضور مایلی‌کهن است، عنوان کرد: علی پروین مخالفتی نکرده و در ضمن یک نفر تصمیم‌گیرنده نیست و پروین هم مثل سایر اعضا یک رأی دارد.

وی در مورد خداحافظی استیلی خاطرنشان کرد: فوتبال ما پهلوان‌کُش است.

مهدوی‌کیا و کریمی دو اسطوره فوتبال ایران هستند، خیلی‌ها در چنین شرایطی از فوتبال رفتند. باید از اسطوره‌های خود به بهترین نحو استفاده کنیم.

استیلی در مورد اینکه آیا به او نیز برای حضور در پرسپولیس پیشنهادی داده شده است، گفت: این مسئله به من نیز عنوان شد اما انصراف دادم، آن یک سالی که در پرسپولیس بودم به من خیلی سخت گذشت. خودم را همواره مدیون پرسپولیس می‌دانم و بارها عنوان کردم هر چه دارم از پرسپولیس است.

وی در مورد شکست پرسپولیس در جام حذفی گفت: در ورزشگاه آزادی حضور داشتم و از شکست مقابل سپاهان واقعاً ناراحت شدم، برایم این اتفاق خیلی سخت بود.

استیلی در مورد اینکه گل‌محمدی اعتقاد دارد پیشکسوتان از او حمایت نکردند، اظهار داشت: اکثر پیشکسوتان از گل‌محمدی حمایت کردند و تنها دو سه نفر از او انتقاد می‌کردند که آن هم نظر شخصیشان بود، در کنار حمایت نقد هم وجود دارد، گل‌محمدی در تصمیمش عجله کرد اما خدا را شکر باز هم به تیم بازگشت. او یکی از گزینه‌های مربیگری پرسپولیس است.

۱۳۹۲/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...