نسخه چاپی

دنیزلی: مجیدی قاتل پرسپولیس نیست

عکس خبري -دنيزلي: مجيدي قاتل پرسپوليس نيست

سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد فرهاد مجیدی قاتل این تیم نیست و می‌گوید: تا روز چهارشنبه صبر كنید و ببینید چه برنامه‌ای برای مهار این بازیكن داریم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس، بازی روز چهارشنبه با الغرافه قطر و مسائل دیگر پیرامون فوتبال ایران به صحبت پرداخت.

آقای دنیزلی! ابتدا از سال 90 بگویید.

من خوشحالم که در این سال با تلاش‌هایی که از سوی مسئولان پرسپولیس انجام شد دوباره به ایران آمدم. به تیمی پیوستم که همیشه به آن افتخار می‌کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و من خیلی خوشحال می‌شوم بتوانم برای این تیم جام بیاورم که انشاءالله این اتفاق می‌افتد.

روز چهارشنبه با الغرافه در قطر بازی دارید...

بازی بسیار مهم،‌ حساس و سختی در پیش داریم. به دنبال این هستیم که صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را زودتر قطعی کنیم. اگر می‌خواهیم به هدف خود برسیم به هیچ قیمتی نباید امتیازات خارج از خانه را از دست بدهیم.

اما حریفان هم در زمین خودشان برنامه دارند...

قبول دارم اما ما با شروع خوب‌مان خیلی چیزها را نشان دادیم. استارت خوبی زدیم و می‌خواهیم این شروع خوب را ادامه دهیم تا به هدف‌مان برسیم. درست است با توجه به شرایطی که داشتم و به پرسپولیس آمدم لیگ برتر را از دست دادم اما بچه‌ها تلاش خودشان را کردند.

از بازیکنان‌تان راضی هستید؟

من از تک تک بازیکنان و از شرایط کلی تیم راضی هستم. آنها خوب تلاش می‌کنند و خوشبختانه همه چیز مهیا شد تا بتوانیم تمرکز لازم را برای آسیا داشته باشیم. از تیم راضی هستم و طرفداران هم از این پرسپولیس راضی‌اند. این خیلی مهم است چون شوق و ذوق هواداران را می‌بینم.

منظورتان حضور 80 هزار هوادار در بازی مقابل الشباب است؟

بله. در بازی‌های بعدی انشاءالله با فوتبال زیبا،‌ منطقی و هجومی بیشتر از این تعداد به ورزشگاه بیایند. چون همه چیز مشخص است و بازیکنان هم می‌دانند که باید دل هواداران را به دست آورند. پس از اینکه به قطر برویم در بازگشت به تهران میزبان الغرافه هستیم پس قرارمان با هواداران در همان بازی انشاءالله بیش از 80 هزار نفر است.

همانطور که می‌دانید الغرافه بازیکن خطرناکی مثل فرهاد مجیدی که برخی می‌گویند قاتل پرسپولیس است را در اختیار دارد.

من فرهاد را این طور نگاه نمی‌کنم که قاتل پرسپولیس است. این نظر شما و برخی از افراد دیگر است. فرهاد مجیدی در استقلال و حتی برای تیم ملی شما زحمات زیادی کشیده و بازیکن بسیار خوب و فرصت طلبی است. دوست دارم همیشه فرهاد در زندگی و فوتبالش موفق باشد. البته دوست دارم پرسپولیس بیشتر از فرهاد مجیدی موفق باشد. انشاءالله مجیدی همیشه موفق باشد و در کنار آن پرسپولیس هم همیشه تیمی موفق باشد.

اما مهار مجیدی سخت است، قبول دارید؟

بله ولی برای مهار فرهاد مجیدی تا روز چهارشنبه منتظر بمانید و ببینید چه برنامه‌هایی دارم، الان حرفی نمی‌زنم. من دنیزلی هستم و کارم را بلدم.

با آمدن شیث رضایی و نصرتی تحول خوبی در تیم شما مخصوصا در خط دفاعی انجام شد...

من در قبال این دو بازیکن کار خاصی نکردم اما از آنها شناخت دارم. این دو نفر حق این را نداشتند بعد از اینکه آن اتفاق برایشان افتاد، فوتبال را کنار بگذارند و بروند. نصرتی و شیث می‌توانند برای موفقیت پرسپولیس و فوتبال ایران تلاش‌ بیشتری کنند. این دو نفر می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند. با قدرت می‌گویم که نصرتی و شیث در شرایطی هستند که بهترین بازی‌های خودشان را می‌توانند به نمایش بگذارند و الان هم این اتفاق افتاده است.

پس از خط دفاعی راضی هستید؟

بله. ما در آسیا فقط یک گل خورده داشتیم و یک گل دیگر هم از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. شرایط خوب است و باید همین طور بماند.

در خط حمله چطور؟ زاید را بازی نمی‌دهید و اگر او روزی با تصمیم شما بازی کند، هت تریک می‌کند.

سؤال خوبی بود و به خاطر همین جواب خوبی به شما می‌دهم. تنها ایمون زاید در پرسپولیس نیست. هر بازیکنی که خوب تمرین کرد، آماده بود و شانس این را داشت که پیراهن پرسپولیس را از من بگیرد و در ترکیب برود، این شانس را به او می‌دهم. بازیکنی که لیاقتش را داشته باشد به او فرصت می‌دهم تا بتواند به پرسپولیس کمک کند. اما هر چیزی سر جای خودش.

بازیکنان پرسپولیس همه مثل بچه‌های من هستند اما آنها باید خودشان را به من ثابت کنند. ایمون زاید تنها در پرسپولیس گل نمی‌زند، او دوستانی دارد، مدافعانی دارد، هافبک‌هایی دارد که همه زحمت می‌کشند، توپ را حاضر می‌کنند و به ایمون می‌دهند و او توپ را گل و هت تریک می‌کند. ما تیمی موفق هستیم که گل می‌زنیم و پرسپولیس برنده می‌شود نه شخصی. این مسئله مهمی است.

با این تفاسیر کار بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی سخت است؟

بله. اینجا پرسپولیس است. هر فردی در هر بازی وظیفه‌ای دارد. یک نفر وظیفه دارد دروازه پرسپولیس باز نشود، یک نفر وظیفه دارد پاس گل بدهد، یک نفر وظیفه دارد گل بزند و در جمع همه وظیفه داریم دل هواداران را به دست آوریم. این موضوع مهم است و من به بازیکنان می‌گویم هر فردی در تمرین جسارت لازم و جدیت داشت، پیراهن پرسپولیس را برای حضور در ترکیب اصلی از من بگیرد. خوشبختانه فوتبال ایران بازیکنان خوب و جسوری دارد که موفق شدند به سطح بالای فوتبال در اروپا هم برسند.

مثل علی دایی...

بله اما بازیکنان دیگری هم هستند.

در جریان تصادف علی دایی بودید؟

پس از بازی با الشباب به ترکیه رفتم و سپس متوجه شدم که این اتفاق تلخ افتاده است. به هر طریقی که شده با دایی تماس گرفتم و گوشی را برادر دایی برداشت. خیلی ناراحت بودم. با برادر دایی حرف زدم و پس از اینکه متوجه شدم وضع او بهتر است، آرام شدم. به نظر من خدا دوباره علی دایی را در سال جدید به ایرانی‌ها هدیه داد. خدا دایی را دوست داشت و او را به همه ایرانیان بخشید. درست است که بعد از حضور او در بیمارستان دایی را ندیدم اما صحنه‌هایی که دیدم واقعا ناراحت کننده بود.

اگر بخواهید در سال 1391 به هواداران پیام بدهید، چه حرفی می‌زنید؟

ابتدا سال نو را به آنها تبریک می‌گویم و به آنها می‌گویم در روز دوم عید نشان دادید که خیلی با معرفت، با غیرت و عاشق پرسپولیس هستید. ما در بازی مقابل الشباب با هواداران بازی‌های خوب خود را شروع کردیم و تمام تلاش خودم را خواهم کرد با کمک همکارانم و مسئولان باشگاه به موفقیت‌های بیشتری برسیم. کار سخت است اما با کار گروهی و یکدلی می‌توانیم به هدف خود برسیم.

از حضورتان در ایران راضی هستید؟

بله. البته برخی اوقات نمی‌دانم وقتم را چطور سپری کنم چون فیلم‌های سینمایی شما را نمی‌توانم ببینم. اگر از مسائل فوتبالی خارج شوم برخی فیلم‌های شما را می‌بینم. من علاقه خاصی به اکبر عبدی و عطاران دارم. البته جایزه اسکاری که جدیدا شما گرفتید خیلی مسئله بزرگی بود. بیشتر وقت‌هایم به فوتبال اختصاص دارد تا حریفان و تیم خودم را هر روز بیشتر از گذشته بشناسم اما در کل راحت و راضی هستم. به مسئولان باشگاه پرسپولیس و سردار رویانیان خسته نباشید می‌گویم که زحمات زیادی کشیدند.

۱۳۹۱/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...