نسخه چاپی

آقای هاشمی پوئن‌های منفی زیاد دارد

باید جامعتین الان ابتكار عمل را به‌ دست بگیرند و یك گزینه را معرفی كنند و سایرین را هم مجاب كنند كه به او كمك كنند و در دولت او هم حضور داشته باشند.

به گزارش نما حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در گفت‌وگو با فردا نيوز درخصوص مهم‌ترين انتقادش به دولت آيت‌الله هاشمي گفت: اشرافي‌گري، مديران نامناسب، فساد اداري و مالي؛ كارنامه آقاي هاشمي پوئن‌هاي منفي زياد دارد.وي در اين خصوص كه الان آقاي هاشمي و طرفداران او با برجسته كردن انتقادات از وضع موجود، خود را به عنوان منجي انقلاب و ايران مطرح مي‌كنند، نظر شما در اين باره چيست؟ گفت:منجي اين مملكت فقط آيت‌الله خميني بود و نايب برحقش مقام معظم رهبري. بقيه منجي حزب و گروه و خانواده بودند.شجوني درباره تعدد كانديداها در انتخابات گفت:اين تعدد نامزد به نظر من هم اشتباه است. آرا را خرد مي‌كند.



بايد جامعتين الان ابتكار عمل را به‌ دست بگيرند و يك گزينه را معرفي كنند و سايرين را هم مجاب كنند كه به او كمك كنند و در دولت او هم حضور داشته باشند. مگر چند تا رئيس‌جمهور مي‌خواهيم؟ يك رئيس‌جمهور مي‌خواهيم. بقيه هم همكار رئيس‌جمهور باشند. يك نفر را انتخاب كنند كه اگر رئيس‌جمهور شد باعث غصه نظام و رهبري و مردم نباشد.



اگر تعدد نامزدهاي اصولگرا ادامه يابد رأي‌ها خرد مي‌شود و ممكن است آدم‌هايي مثل هاشمي و مشايي بيايند بالا.وي درباره تاييد صلاحيت مشايي در انتخابات بيان كرد: اولا رحيم مشايي صلاحيتش تاييد نمي‌شود و ثانيا در جامعه بد نام جا افتاده و نمي‌تواند رئيس‌جمهور اين كشور باشد. وي افزود:آقاي هاشمي هم البته همراهي فتنه كرده است. اين همه رهبر گفتند خواص بي‌بصيرت، به كي مي‌گفتند؟ معلوم است كه خواص بي‌بصيرت كيست.

۱۳۹۲/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...