نسخه چاپی

رفتار غیراخلاقی بلژیكی ها برای تخریب اسلام

تظاهرات ضد اسلامی این دختران و زنان بلژیكی با شعار "زنان علیه اسلام" انجام شده است. این زنان پلاكاردهایی در دست داشتند كه بر روی آن نوشته شده بود "آزادی یا اسلام؟ شما انتخاب كنید".

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از بلژیک حاکی از آن است که تعدادی از زنان و دختران بلژیک با تحریک و هدایت «فیلیپ دیوینتر» رهبر حزب راستگرای "فلامز بیلانگ" با هدف تخریب وجهه دین مبین اسلام و حجاب، در حالی که حجاب بر سر داشتن، بخش های دیگر بدن خود را عریان کرده و تنها لباس های زیر زنانه پوشیده بودند و به خیابان ها آمدند.

تظاهرات ضد اسلامی این دختران و زنان بلژیکی با شعار "زنان علیه اسلام" انجام شده است. این زنان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود "آزادی یا اسلام؟ شما انتخاب کنید".

قابل ذکر است علت برگزاری این تظاهرات، اعتراض به تأسیس اولین دادگاه اسلامی در بلژیک است. به اعتقاد تظاهر کنندگان، این دادگاه که بر اساس احکام دین مبین اسلام قضاوت می کند، اقدامی مخالف قانون اساسی بلژیک به شمار می رود.

گفتنی است این تظاهرات در حالی برگزار شد که چندین ماه است شمال کشور بلژیک شاهد درگیری های طایفه ای میان دو قومیت در این کشور است، قومیتی که به زبان هلندی سخن می گویند و دیگر به زبان فرانسوی.

در پایان لازم به ذکر است کشور بلژیک یکی از کشورهای اروپایی است که نسبت زیادی مسلمان پناهنده به ویژه از کشور عراق را در خود جای داده است.

۱۳۹۰/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...