نسخه چاپی

دولت بازهم در آزادی جشن برگزار می‌كند

روسای سازمان میراث فرهنگی روز 25 اردیبهشتماه همزمان با روز بزرگداشت فردوسی مراسمی را با این مضمون در استادیوم صد هزار نفری آزادی برگزار می كنند اما هنوز نام مهمانان این جشن از سوی مدیران سازمان میراث فرهنگی اعلام نشده است.


به گزارش نما به نقل از مهر، هر سال در روز 25 اردیبهشت ماه سازمانها و نهادهای مختلفی آیین‌های بزرگداشت فردوسی و شاهنامه را برگزار می‌ کنند در این میان سازمان میراث فرهنگی نیز قصد دارد تا مراسمی با موضوع بزرگداشت روز فردوسی و سالروز ثبت جهانی موسیقی سنتی ایرانی و تجلیل از بزرگان موسیقی را اجرا کند.


در دعوت نامه های منتشر شده برای حضور در این مراسم که به امضای معاون میراث فرهنگی رسیده، آمده که این جشن ثبح روز 25 اردیبهشت ماه در استادیوم صد هزار نفری برگزار می شود.

همچنین تعدادی بلیت ورودی برای مدعوین منتشر شده که دارای سه بخش مجزاست به این معنی که اگر کسی بلیتی را در اختیار دارد نامش ثبت شده و به وی شماره بلیت داده می شود. فرد مدعو باید بخشی از بلیت را به گیت ورودی استادیوم آزادی تحویل دهد تا پس از پایان برنامه طبق شماره بلیت ها مشخص شود کدام یک از مدعوین در مراسم حضور داشته و کدام یک از حضور خودداری کرده اند.

هنوز مدیران سازمان میراث فرهنگی درباره برگزاری این برنامه و مدعوین آن اطلاع رسانی نکرده اند شاید دلیل آن برگزاری جشن پرحاشیه تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باشد که 29 فروردین ماه به رغم مخالفت های بسیار در این استادیوم برگزار شد.

بسیاری از مخالفت ها درباره برگزاری این جشن، ریخت و پاش های اضافه سازمان میراث فرهنگی در تقدیر از کسانی بود که وظایف معمولی خود را در ایام نوروز انجام می دادند مانند نیروی انتظامی، پلیس، راهداری، هلال احمر و ... .

۱۳۹۲/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...