نسخه چاپی

توانگر:

هاشمی به مرحله دوم راه پیدا نمی‌كند

مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت اظهارداشت: متاسفانه اطرافیان آقای هاشمی، تحلیل درستی از میزان آرای وی ندارند به طوری كه وی حتی نسبت به سال 84 بسیار در افكار عمومی تنزل داشته است به گونه‌ای كه خیلی بعید است آقای هاشمی بتواند حتی به مرحله دوم انتخابات یازدهم ریاست جمهوری راه پیدا كند.

مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت گفت: خیلی بعید است هاشمی بتواند حتی به مرحله دوم راه پیدا کند.

مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت اظهارداشت: متاسفانه اطرافیان آقای هاشمی، تحلیل درستی از میزان آرای وی ندارند به طوری که وی حتی نسبت به سال 84 بسیار در افکار عمومی تنزل داشته است به گونه‌ای که خیلی بعید است آقای هاشمی بتواند حتی به مرحله دوم انتخابات یازدهم ریاست جمهوری راه پیدا کند.

وی افزود: مردم هم نسبت به وی که در دوران کهولت سن برای مسئولیت دستگاه اجرایی است رویکرد مثبتی برای واگذار کردن چنین کار‌هایی ندارند؛ مردم به دنبال چهره‌های ولایت مدار، مقاوم، پرنشاط و پرکاری هستند که در جهت پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند؛ سن و سال و اقتضائات جسمی آقای هاشمی در کاهش بیشتر رای وی بسیار مهم است.

توانگر با اشاره به تحلیل هاشمی رفسنجانی برای ورود به صحنه گفت: آقای هاشمی به دلیل کهولت سن و اطرافیان‌اش توجه نمی‌کند که بالاترین رای منفی متعلق به وی و مشایی است و با ورود وی به صحنه، این ظرفیت منفی که نسبت به سال 84 و 88 رشد داشته مجددا فعال شده گسترش هم می‌یابد و با این حجم مخالفت از سوی مردم با هاشمی وی بدون پشتوانه مردمی توانایی ورود به هیچ چالشی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به دیداری در سال 84 با آقای هاشمی در سال 84 گفت: در جلسه ای در سال 84 که جمعیت ایثارگران با هاشمی داشت در جلسه به آقای هاشمی گفته شد شما در خوش بینانه ترین حالت، به مرحله دوم می رسید و این برای فردی مثل شما خوب نیست، اعتبار سیاسی-اجتماعی تان از بین می رود، و شما حداکثر با 20درصد رای به مرحله دوم راه می یابید.

توانگر گفت: ایشان گفت بله قبول دارم که برای من آسیب است اگر به مرحله دوم برسد ولی من در سنجش ها 57 درصد رای دارم، اما آقای هاشمی براساس سنجش کارگزاران این حرف را زد که مایه و ضابطه علمی نداشت و همانجا به ایشان گفته شد این سنجش دقیق و علمی نیست و در واقع پوست خربزه ای است که کارگزاران زیر پای شما گذاشتند.

مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت در مورد نامزدهای مورد نظر این ائتلاف اظهارداشت: نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت امتیازات دولت کنونی را داراست از ضعف‌های آن فاصله دارد، پایبند به انقلاب، پایبند به ارزش‌ها، پایبند به منافع ملی، پایبند به نظام اسلامی، پایبند به عقل جمعی، پایبند به تدبیر، قانون گراست و تمکین نسبت به قانون دارد و وحدت گرا است و همچنین دارای توان تعامل و روحیه تفاهم با مسئولین برای پیشبرد امور است و در عین حال که مدیریت جهادی و برنامه مبتنی بر گفتمان را دارد.

۱۳۹۲/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...