نسخه چاپی

فیلم مشایی را نمی‌سازم

احمد نجفی در خصوص ساخت فیلم انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی، گفت: هرگونه خبری مبنی بر این موضوع را تكذیب می‌كنم. برای ساخت این فیلم به من چشمك هم نزدند چه برسد به پیشنهاد، در ضمن كار من فیلم سازی در این زمینه نیست و بلد هم نیستم.

احمد نجفی گفت: هرگونه خبری مبنی برساخت فیلم تبلیغاتی کاندیدای ریاست جمهوری را تکذیب می‌کنم. برای ساخت فیلم تبلیغاتی به من چشمک هم نزدند چه برسد به پیشنهاد، در ضمن کار من فیلم سازی در این زمینه نیست و بلد هم نیستم.

احمد نجفی در خصوص ساخت فیلم انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی، گفت: هرگونه خبری مبنی بر این موضوع را تکذیب می‌کنم. برای ساخت این فیلم به من چشمک هم نزدند چه برسد به پیشنهاد، در ضمن کار من فیلم سازی در این زمینه نیست و بلد هم نیستم. به هیچ کس هیچ قولی برای ساخت فیلم نداده‌ام. و یک در تریلیون نیز اگر از من خواسته شود که این فیلم را بسازم قبول نخواهم کرد زیرا در توانایی‌ام ساخت این فیلم وجود ندارد. هرگونه خبری مبنی بر این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و دوست دارم بدانم که این خبر‌ها از کجا آب می‌خورد.

نجفی در خصوص برگزاری جلسه شورای عالی سینما، گفت: انشالله به زودی این مسائل و حاشیه‌ها تمام شود تا بتوانیم از حضور رئیس جمهور در این جلسه استفاده کنیم. منتظر تعین وقت حضور رئیس جمهور برای برگزاری این شورا هستیم.

این بازیگر سینمایی در خصوص ساخت مستند اجلاس جنبش غیرمتعهدها، اظهار داشت: قضیه از این قرار است که ما می‌خواستیم، این مستند را با یک پیش تولید قوی شروع کنیم اما متاسفانه به دلیل نبود بودجه کافی و کمبود وقت، این پروژه به سرعت آغاز شد و ما با سران و رهبران کشور‌های دیگر صحبت داشتیم و در این مستند شخص رئیس جمهور یکی از ارکان اصلی این مستند بودند و باید درباره این اجلاس صحبت می‌کردند اما تا به حال به دلیل کمبود وقت رئیس جمهور هنوز به مرحله پایانی مستند نرسیده‌ایم.

وی در ادامه افزود: تمام مراحل این مستند پایان یافته است و فقط منتظر حضور رئیس جمهور برای پایان بندی مستند هستیم. بالغ بر 10 بار درخواست داده‌ایم تا بتوانیم از ایشان برای حضور در مستند استفاده کنیم اما ایشان به دلیل گرفتاری‌های زیادشان در مقام ریاست جمهوری هنوز به ما وقت نداده‌اند.

۱۳۹۲/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...