نسخه چاپی

بعد از خدا فقط قلعه نویی پشتم ایستاد

هافبك تیم استقلال گفت: «صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا مقدمات جشن دیگری را برای هواداران فراهم می كند.»

هاشم بیگ زاده درباره قهرمانی استقلال، دعوتش به تیم ملی، آینده اش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که از نظرتان می گذرد:


* در روزی که مقابل داماش شکست خوردید، جام قهرمانی را بالای سر بردید.
- به هر حال این اتفاق افتاد و همه هم دیدند اما خوشحالم که این شکست به چشم نیامد. قهرمانی ما شکست مقابل داماش را از ذهن هواداران پاک کرد و امیدوارم یک جشن کوچک هم بعد از بازی با الشباب با حضور هواداران برگزار کنیم. صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا مقدمات این جشن را فراهم می کند.


* به نظرت قهرمانی در آسیا شدنی است؟
- حالا همه می گویند که استقلال ستاره سوم را کسب می کند اما من زیاد دوست ندارم حرف بزنم و بیشتر می خواهم در زمین خودمان را نشان دهیم. به نظر من شرایط برای رسیدن به قهرمانی در آسیا مهیا است و می توانیم به این عنوان برسیم. البته مشکلات مالی زیادی داریم و باید این مشکلات حل شود.


* حقیقت دارد که درصد دریافت پول بازیکنان با هم متفاوت است؟
- من اطلاعی از این موضوع ندارم. خودم 40 درصد از پولم را دریافت کرده ام و نمی دانم بقیه پولم چه می شود.


* برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شدی. رکورد خوبی ثبت کردی.
- خدا را شکر می کنم که این اتفاق افتاده است. این یک رکورد خوب برای من است و امیدوارم در آینده هم بتوانم این رکورد را افزایش دهم.


* بعد از انتقاداتی که از سوی برخی هواداران نسبت به عملکردت مطرح شد، متحول شدی. انگار انگیزه ات بیشتر شد.
- لطف خدا بود که این اتفاق افتاد. من دوست ندارم درباره آن اتفاقات صحبت کنم چون همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد اما خدا واقعا کمکم کرد که توانایی هایم را نشان دهم.


* امیر قلعه نویی هم در مصاحبه ای گفته بیگ زاده محبوب ترین بازیکنان استقلال است.
- امیر خان واقعا به من لطف دارد. بعد از خدا او تنها کسی بود که پشتم ایستاد و همه جوره حمایتم کرد. قهرمانی استقلال را به او تبریک می گویم و یک خسته نباشید جانانه به قلعه نوعی می گویم. اگر من توانستم خودم را نشان دهم، به خاطر قلعه نویی بود و مدیون او هستم. در تیم رابطه ام با همه خوب است و همه بازیکنان مرا دوست دارند. من هم همه را دوست دارم.


* بالاخره در لیست کارلوس کی روش هم قرار گرفتی.
- خوشحالم که این اتفاق افتاد. نیم فصل اول یکبار دعوت شدم اما همه انتقاد کردند که چرا باید ملی پوش باشم.


* الان هم آن انتقادات متوجه امیرحسین فشنگچی شده است؟
- امیرحسین هم بازیکن خوبی است و حتما حقش بوده که به تیم ملی دعوت شده است. من امیدوارم بتوانم جایگاه ثابتی را در تیم ملی بدست آورم. تا اینجا خدا کمک کرد که به تیم ملی دعوت شدم و از اینجا به بعد دیگر دست خودم است که توانایی هایم را اثبات کنم.


* بازی با الشباب را چطور می بینی؟
- الشباب تیم موذی است. از آن تیم ها است که اگر موقعیت گیر بیاوری و نزنی برایت دردسر ساز می شود. ما باید در امارات کار را تمام کنیم که در تهران بازی آسان تری را در پیش داشته باشیم.


* برای سال بعد تصمیمت چیست؟
- فعلا تمام فکر و ذکرم این دو بازی است و انشاءالله بعد از آن تصمیم می گیرم. امیدوارم خدا کمک کند که سال بعد هم در تیمی باشم که پیشرفت کنم.


* انگار قرار است از استقلال جدا شوی؟
- من هنوز تصمیمی برای رفتن از استقلال یا ماندن نگرفته ام.

۱۳۹۲/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...