نسخه چاپی

طائب: احمدی‌نژاد هنوز معجزه قرن است

عضو شورای مركزی قرارگاه عمار گفت: آقای هاشمی با این كاندیداتوری بالاخره از صفحه سیاسی كشور حذف می شود و قطعا در این دوره رای نمی آورد.


به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در نشست با دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با موضوع حماسه سیاسی و اقتصادی با توجه به مسائل روز انتخاباتی اظهار داشت: هاشمی اگر خیلی تلاش کند نهایتا به مرحله دوم می رسد و این بارهم اگر رأی نیاورد برای همیشه از صحنه حذف می شود.
مشایی رد صلاحیت می شود

وی در خصوص کاندیداتوری مشایی نیز گفت: مشایی قطعا در این انتخابات رد صلاحیت می شود چون رجل سیاسی نیست و کار اجرایی نیز نداشته است .

وی با بیان اینکه احمدی نژاد پرکار وخوش فکر است ولی بازی مشایی را خورده است، بیان داشت: اگر احمدی نژاد بخواهد انتخابات را با مشایی برگزار کند مجلس حتما از رئیس جمهور سلب صلاحیت می کند و انتخابات را به وزارت کشور می سپارد و آن وقت مشایی باید پاسخگو باشد ولی اگر احمدی نژاد انتخابات را بدون مشایی برگزار کند عاقبت به خیر می شود.

طائب افزود: مشایی از زوایای مختلف بر احمدی نژاد تاثیر منفی گذاشت، ماموریت مشایی این بود که از همان سال اول احمدی نژاد را زمین بزند اما با درایت رهبری معظم انقلاب احمدی نژاد هفت سال بعد هم فعالیت کرد .

احمدی نژاد معجزه قرن است

وی بیان داشت: احمدی نژاد همچنان به دیده ما معجزه قرن است وبسیار فرد قدر و قوی است، از بحران های بین المللی که با آن مواجه بود خوب عبور کرد اما احمدی نژاد منهای مشایی کماکان اگر می شد داشته باشیم بسیار خوب بود.

حجت الاسلام طائب تصریح کرد: رئیس جمهور بعدی باید دانش پایه قوی داشته باشد و کار سیاسی و اجرایی داشته باشد ودر جنگ بوده باشد، مردم در انتخابات این دوره دنبال احمدی نژادی هستند که بدون مشایی باشد ومشاوری مانند مشایی نداشته باشد.

وی در خصوص اصلاح طلبان گفت: ما جریان اصلاح طلبان را دو دسته می دانیم دسته ای که اصلاح طلب هستند و دسته ای که مدعی اصلاح طلبی هستند، کسانی که می خواهند اصل نظام را بردارند اصلاح طلب نیستند .

۱۳۹۲/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...