نسخه چاپی

تغییرات معنادار در باشگاه پرسپولیس

شواهد و قرائن نشان می دهد كه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بركناری رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس محتمل است.

چندی پیش سردار باران چشمه، مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح از پایان مأموریت رویانیان در امور دولتی خبر داد.وی به نامه ای اشاره کرد که از سوی دولت ارسال و در آن پایان مأموریت رویانیان اعلام شده است.


رویانیان که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مأمور به کار در دولت بود اکنون دیگر مأموریتی در دولت ندارد و این به معنای پایان فعالیت وی در پرسپولیس خواهد بود.


همان طور که خود رویانیان در برنامه شب گذشته ورزش از نگاه دو گفت نامه پایان مأموریت وی را معاون اجرایی رییس جهمور امضا کرده آن هم در شرایطی که انتخابات ریاست جمهوری در پیش است.


با توجه به شرایط احتمال برکناری رویانیان از پرسپولیس و انتصاب یک مدیرعامل جدید در این سمت قوت گرفته است. مدیری که همسو با دولت باشد و احتمالا در مسایل انتخاباتی، آن جا که نیاز باشد، به دولت یاری برساند.


از سوی دیگر پرسپولیس با میلیون ها هواداری که دارد می تواند پایگاهی مناسب برای کاندیدای مورد حمایت دولت باشد تا در صورت نیاز از آن بهره برداری انتخاباتی کند. در این صورت حضور مدیری مثل رویانیان نمی تواند اهداف مورد نظر را برآورده سازد چرا که وی نشان داده در مواردی زیر بار برخی دستورات نمی رود.


همه اینها را بگذارید کنار مصاحبه های نژاد فلاح که ارتباط خوبی با مقامات دولتی دارد. وی به صراحت خواستار استعفای رویانیان شده و این مصاحبه های ناگهانی نمی تواند بی معنا باشد.


دولت احتمالا مدیر مورد نظر خود را در رأس باشگاه پرسپولیس خواهد گذاشت تا طی روزهای آینده پرسپولیس و هواداران میلیونی اش به نوعی وارد بازی انتخاباتی شوند.

۱۳۹۲/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...