نسخه چاپی

احتمال افزوده شدن مهرداد بذرپاش به لیست جبهه متحد اصولگرایان

یك رسانه نزدیك به جبهه متحد اصولگرایان از احتمال افزوده شدن مهرداد بذرپاش یا حسین طلا به لیست انتخاباتی این جبهه خبر داد.

به نقل از سایت خبری جهان نیوز ، در لیست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر که شب گذشته منتشر شد، ۵ نفر با سابقه وزارت و ۲۱ نفر با سابقه مدیریت ارشد دیده می شودند. همچنین ۲ نفر نیز سابقه مدیریت شهری دارند.

در این لیست، ۵ نفر تحصیلات مرتبط با سیاست خارجی، ۲ نفر متخصص هسته ای، ۴ پزشک، ۱۴ نفر با مدرک دکترا و ۱۰ استاد دانشگاه دیده می شوند.

بر اساس این گزارش سابقه ایثارگری نیز در لیست جبهه متحد در تراز بالایی قرار دارد، تا کنون از بین ۲۷ کاندیدای این جبهه، ۷ کاندیدا از خانواده معظم شهدا هستند و ۹ نفر نیز به افتخار جانبازی نائل شده اند.

جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم دست به نوسازی زده و ۱۱ چهره جدید را به لیست خود اضافه کرده است با این حال ۱۹ نفر نیز سابقه نمایندگی را در کارنامه خود دارند.

گفتنی است در لیست جبهه اصولگرایی ۵ نفر خانم و ۶ نفر روحانی قرار دارد که از این روحانیون تا کنون ۴ نفر مشخص شده اند. همچنین احتمال اضافه شدن "حسین طلا" یا "مهرداد بذرپاش" به لیست جبهه متحد اصولگرایان وجود دارد.

۱۳۹۰/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...