نسخه چاپی

كولاك پول و آگهی در نشریات اجاره‌ای !

سلسله روزنامه‌های زنجیره‌ای - اجاره‌ای‌ روز گذشته به دكه تبلیغاتی هاشمی و مشایی تبدیل شدند.

سلسله روزنامه‌هاي زنجيره‌اي - اجاره‌اي‌ روز گذشته به دکه تبليغاتي هاشمي و مشايي تبديل شدند.
در حالي که در آخرين روز ثبت‌نام نامزدها، چهره‌هاي سياسي پرتعدادي ثبت‌نام کرده بودند اما روزنامه خورشيد (تأمين اجتماعي)، شهروند (هلال‌احمر)، هفت صبح (وابسته به حلقه انحرافي)، آرمان، آفتاب، شرق، اعتماد و بهار و... (طيف روزنامه‌هاي اجاره‌اي- زنجيره‌اي وابسته به مافياي سياسي- اقتصادي) تمام يا بخش اعظم صفحه اول خود را به بزرگ‌نمايي ثبت‌نام مشايي و هاشمي رفسنجاني اختصاص دادند.
روزنامه خورشيد با پرده‌برداري از اين ادعاي دروغ که شعار زنده‌باد بهار خطاب به امام زمان(عج) است، عکس اول خود را به مشايي اختصاص داد و تيتر بزرگ زنده‌باد بهار را - با وجود تکذيب‌هاي قبلي- در کنار آن منتشر کرد.

روزنامه هلال‌احمر (شهروند) نيز احساس مسئوليت کرد که با عکس‌هاي مشايي و هاشمي براي خود دوقطبي مطلوب تشکيل دهد حال آن که شگردها و سلايق هر دو طرف به ميزان زيادي به هم نزديک و مشابه شده است. روزنامه زرد هفت‌صبح نيز اقدام مشابهي کرده و در کنار عکس هاشمي و مشايي «سرنوشت انتخابات» را «در هشت دقيقه» تعيين کرده و پرونده را بسته است.

در اين ميان روزنامه‌هاي آرمان و آفتاب و اعتماد تمام نيم‌تاي بالاي صفحه اول خود را به عکس هاشمي و آمدن او اختصاص دادند و آفتاب تيتر زد «آن مرد براي باران آمد»(!) بهار و شرق نيز در کنار تيتر و عکس اول، صفحات و ستون‌هاي متعددي را به آگرانديسمان ثبت نام هاشمي اختصاص داده‌اند. اين پروپاگانداي رسانه‌اي در حالي است که مشابه آن در سال 84 براي هاشمي تکرار شد اما با وجود غوغاي انبوه رسانه‌اي، جمهور مردم به اين نشريات «نه» گفتند؛ اتفاق مشابهي که اخيرا در سفرهاي تبليغاتي مشايي به شهرها و تقليل استقبال‌کنندگان رئيس از جمعيت‌هاي چندصدهزار نفري به چند هزار نفري- به خاطر مشايي- قابل مشاهده است

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...