نسخه چاپی

تصمیم حامیان قالیباف

«ما نیروهای طرفدار قالیباف با آمدن هر كسی مصمم‌تر می‌شویم؛ اراده و توان‌مان هم بیشتر می‌شود و به نفع هیچ‌كس كنار نمی‌رویم. تا آخر انتخابات هستیم مرد و مردانه از قالیباف حمایت می‌كنیم.»

همزمان با ایجاد تغییراتی در آرایش نیروها و شخصیت‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری در پی ثبت‌نام‌های روز گذشته، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از حامیان سیاسی شهردار تهران، عزم وی را برای حضور در انتخابات قوی‌تر از گذشته دانسته و با اشاره به سوابق محمد باقر قالیباف، او را مرد میدان‌های سخت دانستند.




به گزارش خبرگزاری تسنیم ،عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به تحولات اخیر در صحنه انتخابات کشور جایگاه قالیباف را مستحکم ارزیابی کرد و گفت:«من باز هم اعتقاد دارم آقای قالیباف جایگاهش را دارد و هیچ تغییری در جایگاه آقای قالیباف ایجاد نشده است. بهتر است این چند روز را صبر کنیم، شاید در تأیید صلاحیت‌ها هم باز تغییرات عمده‌ای پیش بیاید. بهتر است هر کسی هم کار خودش را انجام دهد. هر کسی هم با اعتقاد آمده در یک گروهی کاری شروع کرده، به اعتقادش باید پایبند باشد.»
یوسفیان با اشاره به اینکه کوچکترین تزلزلی در اراده قالیباف برای حضور در انتخابات ایجاد نشده است، گفت:«ما تا الان تزلزلی از ایشان ندیدیم. چه زمانی که 8 سال جبهه و جنگ را با قدرت اداره کرد، چه زمانی که نیروی انتظامی را با قدرت و سلامت اداره کرد. همین‌طور هم در شهرداری با قدرت و سلامت عمل کردند و انشاءاله باید باز هم با قدرت این مسیر را ادامه دهند.»




نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه نیز با تاکید بر حضور پرقدرت قالیباف در عرصه انتخابات گفت:«ما نیروهای طرفدار قالیباف با آمدن هر کسی مصمم‌تر می‌شویم؛ اراده و توان‌مان هم بیشتر می‌شود و به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌رویم. تا آخر انتخابات هستیم مرد و مردانه از قالیباف حمایت می‌کنیم.»

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...