نسخه چاپی

حمله شدید یك استقلالی به فتح الله زاده

یك‌سری از این طرف تراول می‌گیرند و به آن طرفی‌ها فحش می‌دهند و یك‌سری هم از آن طرف پول می‌گیرند و به این طرفی‌ها فحش می‌دهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال هیچ نقشی برای علی فتح‌الله‌زاده در قهرمانی این تیم قائل نیست و معتقد است اگر امیر قلعه نوعی نبود استقلال هرگز قهرمان نمی شد.حسن روشن در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر و همچنین دلایل آن و بازی این تیم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

استقلال قهرمان لیگ دوازدهم شد در این رابطه صحبت می‌کنید؟

استقلال همیشه باید قهرمان باشد. دست بچه‌ها درد نکند چون واقعا زحمت کشیدند. این قهرمانی مبارک هواداران، بازیکنان و کادرفنی این تیم باشد.

قهرمانی استقلال را به مدیریت باشگاه تبریک نمی‌گویید؟

مدیریت کاری نکرده که تبریک بگویم. مدیریت جز اینکه پول بچه‌ها را نداده و فقط امروز و فردا می‌کند هیچ کاری نکرده، اگر اختلافی در استقلال بوده از داخل باشگاه بوده و امیر قلعه‌نوعی استاد این مسائل بود که نگذاشت اختلافات مشکل‌ساز شود و خودش مشکلات را حل کرد.

یعنی اگر قلعه‌نویی نبود استقلال قهرمان نمی‌شد؟

امکان نداشت استقلال با این مشکلات بدون قلعه‌نویی قهرمان شود. مدیرعامل استقلال هر روز می‌گوید بدهکاریم و پول نداریم، پس باشگاه‌هایی دیگر چکار می‌کنند؟ وقتی استقلال جام می‌گیرد اما قلعه‌نوعی در جشن قهرمانی شرکت نمی‌کند و مهدی رحمتی هم حرف خودش را می‌زند حتما یک مسائلی وجود دارد. وقتی تیمی قهرمان می‌شود حرفی نباید باشد. باید خوشحال باشند و جشن بگیرند.

استقلال باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان با الشباب امارات بازی کند، در مورد این دیدار حساس صحبت می‌کنید؟

استقلال صد در صد الشباب را در هر بازی رفت و برگشت می‌برد اما وقتی ستاره سوم را می‌خواهند بگیرند مدیرعامل می‌گوید من می‌خواهم بگیرم، تو چه کاره‌ای که می‌خواهی ستاره سوم را بگیری؟ ستاره را هوادار می‌گیرد که از تیم حمایت می‌کند. نقش هواداران از همه چیز بیشتر است.

اما قلعه‌نوعی اول فصل همین هواداران را به اهل کوفه تشبیه کرد؟

من به اینکه قلعه‌نوعی چه گفته یا این و آن چه می‌گویند کاری ندارم. هوادار اصل و اساس یک باشگاه است. وقتی لیدرها آمدند و خطی و جناحی شدند این اتفاقات افتاد، اما هوادار همیشه هوادار است و وقتی در جشن قهرمانی آنها را دیدم کیف کردم. هوادار عظمت باشگاه است اما نمی‌توانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. یک‌سری از این طرف تراول می‌گیرند و به آن طرفی‌ها فحش می‌دهند و یک‌سری هم از آن طرف پول می‌گیرند و به این طرفی‌ها فحش می‌دهند.

فتح‌الله‌زاده اعلام کرده می‌رود مدیرعامل پرسپولیس می‌شود، در این رابطه چه صحبتی دارید؟

فتح‌الله‌زاده از این حرف‌ها زیاد می‌زند. به نظر من خیلی خوب است چون فتح‌الله‌زاده قبلا در پرسپولیس خوی توپ‌جمع‌کن بوده و الان هم برود مدیرعامل آنها شود. خودش می‌گوید در پرسپولیس خوی بازی کرده اما توپ‌جمع‌کن بوده است. بالاخره فتح‌الله‌زاده امسال زحمات زیادی کشید و عکس‌هایی که با مربیان دنیا گرفته به قهرمانی استقلال خیلی کمک کرده است.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...