نسخه چاپی

هاشمی، رهبری را تنها گذاشت

بی بی سی با انعكاس انتقاد اخیر آقای ولایتی از هاشمی نوشت: «پیش از این چندین مقام و چهره برجسته نیز علیه آقای هاشمی رفسنجانی موضع گرفته بودند، از جمله حیدر مصلحی وزیر اطلاعات او را به دست داشتن در "فتنه" متهم كرده و سید محمد خامنه‌ای نیز او را بهترین گزینه برای "توطئه آمریكا" خوانده بود.»

وب سایت بی بی سی به انتقاد اخیر آقای ولایتی از هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و نوشت: ««علی اکبر ولایتی، نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری و مشاور سیاست خارجی رهبر ایران، گفته است که اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ناآرامی‌های سال ۸۸ موضع درستی نگرفته و آیت‌الله علی خامنه‌ای را تنها گذاشته است.

آقای ولایتی گفته است که آقای هاشمی رفسنجانی در سال ۸۸ "موضعی که باید در برابر فتنه می گرفت، نگرفت. وی در آن شرایط رهبری را تنها گذاشت و همراهی نکرد."

آقای ولایتی گفته است: "به هیچ وجه از عزم خود کوتاه نمی‌آییم و تصمیم گرفته‌ایم نگذاریم آنهایی که با رهبری نظام زاویه دارند امور کشور را به دست بگیرند."

او افزوده: "با شرایط اخیر هر کس که کاری از او بر می‌آید باید به میدان بیاید و اگر غیر از این باشد خالی کردن صحنه است."...

آقای ولایتی با اشاره به ثبت‌نام‌های دیروز گفته است: "فکر می‌کنیم همه اتفاقات هدایت شده است. صحنه تا امروز برای ما کاملا روشن نبود و فکر نمی‌کردیم نیم ساعت آخر ثبت نام چنین هجومی شود. ما همه باید به انسجام برسیم تا امکان اداره این وضع تحت مدیریت رهبر انقلاب را پیدا کنیم."

او تاکید کرده: "باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا در مقابل دو طیفی که به تمام امکانات داخلی و خارجی مجهزند پیروز شویم و سعی خواهیم کرد تا جایی که می‌شود اصولگرایان را دور هم جمع کنیم."

او با اشاره به این که با توجه به انسجام اصلاح‌طلبان و هواداران آقای احمدی‌نژاد، محافظه‌کاران هم باید هماهنگ عمل کنند گفته است: "تا پیش از این نمی‌دانستیم که آقای جلیلی وارد می‌شود و اگر جامعتین به هر نتیجه‌ای برسند ما تبعیت می‌کنیم و برای فرد منتخب تبلیغ هم می‌کنیم."»»

بی بی سی در پایان می نویسد: «پیش از این چندین مقام و چهره برجسته نیز علیه آقای هاشمی رفسنجانی موضع گرفته بودند، از جمله حیدر مصلحی وزیر اطلاعات او را به دست داشتن در "فتنه" متهم کرده و سید محمد خامنه‌ای نیز او را بهترین گزینه برای "توطئه آمریکا" خوانده بود.»

6.jpeg

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...