نسخه چاپی

مانور ویژه BBC و VOA روی كاندیداهای اصلاح طلب شورای شهر

برخلاف سالیان گذشته كه شبكه های BBC و VOA و دیگر شبكه های ضد انقلاب تبلیغات گسترده ای برای عدم شركت مردم انتخابات انجام می دادند، اكنون این شبكه های تلاش گسترده ای برای حمایت از كاندیدهای اصلاح طلب دارند!

در شرایطی که مدت زمان زیادی تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باقی نمانده، برخلاف سالیان گذشته که شبکه های BBC و VOA و دیگر شبکه های ضد انقلاب تبلیغات گسترده ای برای عدم شرکت مردم انتخابات انجام می دادند، اکنون این شبکه های تلاش گسترده ای برای حمایت از کاندیدهای اصلاح طلب دارند!

شب گذشته نیز همچون هفته های اخیر این شبکه ها با حمایت از برخی کاندیداهای اصلاح طلب رد صلاحیت شده شورای شهر، ضمن ابراز امیدواری برای حضور اصلاح طلبان در شورای شهر تبلیغات وسیعی نیز برای انتخاب کاندیدای مطرح اصلاح طلبان درریاست جمهوری انجام دادند!

همچنین جالب است که طی این روزها و با داغ شدن بازار رد صلاحیت برخی از چهره های معروف، این شبکه ها نیز با انتقاد از برخی از اعضای هیات نظارت برای انتخابات شوراها تاکید ویژه ای را روی حضور برخی از همین افراد در انتخابات داشتند تا ابهامات زیادی در این رابطه بوجود آید؟

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...