نسخه چاپی

اعتراف رسمی به ترور مغنیه توسط موساد

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آلمان، در اظهار نظری كه نخستین اعتراف از این دست به شمار می‌آید سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) را عامل ترور فرمانده ارشد مقاومت اسلامی لبنان اعلام كرد.

به گزارش نما، "آوي پريمور" سفير سابق رژيم صهيونيستي در برلين، در نخستين اعتراف رسمي، اذعان کرد که موساد، عامل ترور شهيد "عماد مغنيه" فرمانده ارشد مقاومت اسلامي لبنان بوده است.

وي که ديروز به عنوان ميهمان در ميزگردي تلويزيوني در شبکه تلويزيوني آلمان درباره تبعات حمله اخير رژيم صهيونيستي به حومه دمشق حضور يافته بود، مسؤوليت اين ترور را متوجه موساد دانست.

پريمور با تأکيد بر اينکه سوريه قطعاً هيچ واکنشي به حمله اسرائيل به حومه دمشق نشان نخواهد داد، گفت: «مثلاً در سال 2008 ميلادي زماني که سازمان اطلاعاتي ما مغنيه را ترور کرد، حزب‌الله و ايران تهديد کردند که ما را در هر نقطه جهان هدف قرار خواهند داد اما ديديم که اين دو هيچ اقدامي نکردند.»

اين اعتراف در حالي انجام مي‌شود که رژيم صهيونيستي معمولاً از پذيرش مسؤوليت عمليات‌هاي تروريستي خود، خودداري مي‌کند و حتي حمله اخير به حومه دمشق را نيز رسماً بر عهده نگرفته است.

"بنيامين نتانياهو" نخست وزير اين رژيم در بخشنامه‌اي خطاب به اعضاي کابينه خود تأکيد کرده بود در قبال اين قبيل اقدامات تروريستي، سکوت مطلق اختيار کنند.

هيئت نظارت نظامي نيز طي بخشنامه‌اي خطاب به همه رسانه‌هاي صهيونيستي از آنها خواسته بود هيچ خبري در اين زمينه منتشر نکنند و تنها به بازنشر آنچه در رسانه‌هاي ديگر منتشر مي‌شود اکتفا کنند.

علاوه بر پريمور، ميخائيل وولف‌زون، افسر احتياط در ارتش رژيم صهيونيستي و "اکثم سليمان" خبرنگار سابق شبکه تلويزيوني الجزيره قطر در آلمان نيز در اين ميزگرد حضور داشتند.

اکثم سليمان، از جمله خبرنگاران الجزيره بود که در اعتراض به خط مشي اين شبکه استعفا کرد و در ميزگرد ديروز نيز از مباحثه مستقيم با دو صهيونيست حاضر پرهيز کرد و در بخشي جداگانه به پرسش‌ها پاسخ داد.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...