نسخه چاپی

توهین آقاتهرانی به آیت الله مصباح

آن گونه كه ایلنا نقل كرده است؛ آقاتهرانی در مقام تعریف، سخنانی درباره آیت الله مصباح یزدی گفته است كه در شأن وی نیست.

در حالي كه پيشتر جبهه پايداري گفته بود در بين جليلي و لنكراني دعوا بر سر نيامدن بوده است و در صورت قبول جليلي، لنكراني به عرصه نخواهد آمد؛ دبيركل جبهه پايداري تصريح كرده است: ما قاطعانه پای آقای لنکرانی می‌ایستیم و محکم هم می‌ایستیم.
به گزارش نما به نقل از ایلنا، مرتضی آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری، یک شنبه شب در میتینگ انتخاباتی کامران باقری لنکرانی کاندیدای جبهه پایداری که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، اظهار داشت: در راه علی(ع) بحث مقبولیت نبود و باید پرسید علی(ع) را جز حضرت زهرا(س) چه کسی قبول داشت؟

وی با بیان این که علی(ع) اصلح بود و تمام شرایط ولایت را داشت و از این رو ما هم باید به دنبال اصلح در انتخابات باشیم، گفت: دوستان پایداری به این نتیجه رسیدند که آقای باقری لنکرانی اصلح است.

وي افزود: من می‌خواهم این جا حرفی را بگویم که شاید خیلی‌ها راضی هم نباشند اما می گویم؛ دیدید گربه‌ای که بو کشیدن او قوی است و زود بوهای مختلف را می‌فهمد از همه بیشتر کتک می‌خورد؟ مصباح یزدی هم زود بوها را می‌فهمد و بیشتر از همه کتک می‌خورد؛ مصباح یزدی التقاط فکری را خوب می فهمد؛ من و شما نمی‌فهمیم.

آقا تهرانی اضافه کرد: آقا(رهبری) هم به همین دلیل ما را در مسائل فکری به آیت الله مصباح یزدی ارجاع دادند.

وی با اشاره به تعیین باقری لنکرانی به عنوان نامزد انتخاباتی جبهه پایداری گفت: ما قاطعانه پای آقای لنکرانی می‌ایستیم و محکم هم می‌ایستیم، چون باید دنبال اصلح باشیم.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...