نسخه چاپی

كسی به نفع جلیلی كنار نمیرود/ اینها تنها شایعات ستادهای تبلیغاتی است

رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف ۱+۲با رد شایعات مبنی بر كنار رفتن ائتلاف به نفع سعید جلیلی، تأكید كرد: تا این لحظه در شورای ائتلاف هیچ تصمیمی برای كنار رفتن به نفع فردی خارج از ائتلاف اتخاذ نشده است.

به گزارش نما حسین مظفر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص آخرین وضعیت ائتلاف 1+2 گفت: ائتلاف پیشرفت همچنان زنده و پویا برقرار و بر میثاق اولیه خود استوار است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ تغییری در تصمیم گیری ائتلاف 1+2 برای انتخاب فرد واحد تا کنون به وجود نیامده است.



مظفر همچنین تصریح کرد: اظهار نظرهایی که توسط برخی افراد در رسانه ها می شود، براساس برداشت های شخصی و مبتنی بر حدس و گمان ها است.

وی ادامه داد: تصمیم نهایی بر انتخاب فرد بعد از تأیید صلاحیت نامزدها در نشست شورای ائتلاف اتخاذ می شود.



مظهر همچنین تصریح کرد: ملاک اصلی ائتلاف برای انتخاب مصداق، فرد شایسته و اصلحی است که قدرت جذب آراء مردمی را نیز داشته باشد و بتواند در برابر آرایش جدیدی از نامزدها به پیروزی برسد.

وی افزود: به این معنی انتخاب ائتلاف کسی خواهد بود که علاوه بر این که واجد صلاحیت و شایستگی باشد، کارآمدی و مقبولیت را نیز باید جزء صفات خود داشته باشد.



مظفر با تأکید بر اینکه صلاحیت و مشروعیت نامزدها را شورای نگهبان مشخص می کند، گفت: تأیید شورای نگهبان به معنای دادن اذن الهی به فرد برای قرار گرفتن در مسئولیت و حاکمیت است و کارآمدی نامزد را تجربه های موفق مدیریتی نامزد در عرصه های مختلف و مدیریت ها نشان می دهد.



وی تصریح کرد: در نهایت مقبولیت را رأی و نظر مردم و اقبال عمومی مشخص می کند.

رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف 1+2 همچنین تأکید کرد: در عین حال اعضای شورای ائتلاف1+2 شایستگانی ولایی، دین مدار، متدین و انقلابی هستند و شائبه ای در دین مداری آنها وجود ندارد.



وی افزود: شایعه مبنی بر وجود حکمیت برای تعیین یک فرد از سوی ائتلاف پیشرفت بدون توجه به کارآمدی و آرا عمومی توهین به مردم و به نوعی حذف مردم ایران اسلامی از عرصه تعیین سرنوشت بوده و این مسئله خلاف نظر امام(ره) و رهبری فرزانه و مغایر خلق حماسه سیاسی است.



وی ادامه داد: از سوی دیگر جامعه مدرسین با بیان شاخص ها و معیارها، نظرات خود را بدون ذکر مصداق اعلام نموده اند.

مظفر همچنین تأکید کرد: خروجی ائتلاف پیشرفت به نوعی خواهد بود که در عین داشتن معیارهای مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی، نظر جامعتین نیز با آن مخالف نباشد.



وی تصریح کرد: قطعاً با توجه به جلساتی که پیش از این با برخی از حضرات آقایان بوده است، جامعتین با هیچ یک از نامزدهای ائتلاف پیشرفت مخالف نیستند.

رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف 1+2 با رد شایعات مبنی بر کنار رفتن ائتلاف به نفع سعید جلیلی تأکید کرد: تا این لحظه در شورای ائتلاف پیشرفت هیچ تصمیمی بر کنار رفتن اعضای ائتلاف به نفع فرد خارج از ائتلاف گرفته نشده است.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...