نسخه چاپی

درخواست محرومیت همیشگی از فعالیت های دولتی

دادستان شهر میلان ایتالیا، خواستار شش سال زندان و محرومیت همیشگی از فعالیت های دولتی برای سیلویو برلوسكونی شد.

به گزارش نما سایت یورونیوز(Euronews) نوشت: «دادستان شهر میلان ایتالیا، خواستار شش سال زندان و محرومیت همیشگی از فعالیت های دولتی برای سیلویو برلوسکونی شد. در این پرونده معروف به “روبی گیت“، سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق این کشور به داشتن رابطه جنسی با دختری که به سن قانونی نرسیده بود و ترویج فحشا و سوء استفاده از قدرت با اعمال نفوذ در پلیس، متهم است.»



بنابر این گزارش، یکی از اهالی میلان می گوید: «دادستان کار درستی را انجام می دهد. او باید این پرونده را ادامه دهد و هر کسی که سزاوار محکومیت است، باید محکوم شود و به زندان برود. ما دیگر خسته شده ایم. من اهل میلان هستم و نود سال سن دارم، اما هیچ وقت چنین “حقه های کثیفی” را علیه قضات دادگستری، حتی در دوران فاشیسم و موسولینی ندیدم.»



آقای برلوسکونی ۷۶ ساله ادعا می کند که هرگز رابطه ای با روبی نداشته است و دادستان را متهم به جناح گیری سیاسی کرده است. وکیل او نیز می گوید، مجازات درخواست شده “بسیار سنگین” و “بی اساس” است. وی همچنین اعلام کرد، این مسئله بقای دولت ائتلافی تازه تشکیل شده ایتالیا را که در آن حزب برلوسکونی نقش مهمی دارد، تحت تاثیر قرار نمی دهد

۱۳۹۲/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...