نسخه چاپی

شوخی روزنامه مردم سالاری با وزرای احمدی‌نژاد و مشایی

روزنامه مردم سالاری در ستون طنز خود با عنوان «تلنگر» نوشت:

به گزارش نما- علی احمدی وزیر سابق دولت نهم گفت: «به احمدی‌نژاد گفتم: بهتر است مشایی درکابینه نباشد؛ گفت: شما دیگر در کابینه نیستید!»
لابد شما هم مثل یک مرئوس خوب از فردا سر کار نرفتید و در خانه نشستید و خاطراتتان را برای مطرح کردن در چنین روزی که سودای ریاست‌جمهوری به سرتان زد، یادداشت کردید! مردم هم که فقط در زمان انتخابات محرم شما و سایر دوستان اخراج شده از دولت هستند!

- مشایی در پاسخ به این سؤال که اگر رد صلاحیت شود چه می‌کند، گفت: «اگر رد صلاحیت شوم گریه می‌کنم!»
اما ایشان نگفتند به حال چه کسی گریه می‌کنند؟ به حال خودشان که از ریاست‌جمهوری باز مانده‌اند؟ به حال آقای احمدی‌نژاد که علی‌رغم نذر و روزه به آرزویشان نرسیده‌اند؟! به حال مردمی‌که از وجود ایشان در قامت ریاست‌جمهوری بی بهره مانده‌اند؟!! به حال کسانی که باعث رد صلاحیت ایشان شده‌اند؟! به حال کسانی که بدون ایشان به رقابت خواهند پرداخت؟! و یا به حال کسی که با این اوضاع مملکت، ریاست‌جمهوری را تحویل خواهد گرفت؟!

- وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد، گفت: «وقتی برای مشورت با آقای احمدی نژاد نداشتم».
البته اگر این حرف ایشان در این «روزهای جدایی از احمدی نژاد» به نوعی برائت از ایشان نباشد، احتمالا به خاطر تصمیم‌گیری آنی و لحظه‌ای وزیر محترم بوده است! فقط خدا کند ایشان در امور مربوط به کشاورزان و... چنین آنی و بدون پشتوانه کارشناسی و مشورتی، تصمیم‌گیری‌ها! نکرده باشند.

۱۳۹۲/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...