نسخه چاپی

اصراري به حضور فرد خاصي نداريم

واكنش وزیر به نارضایتی‌ استقلالی‌ها

وزیر ورزش و جوانان گفت كه اصراری به حضور مدیرانی كه از شرایط پرسپولیس و استقلال ناراضی هستند، ندارد و هر كسی فكر می‌كند نمی‌تواند با این شرایط كار كند، كار را به مدیر دیگری تحویل دهد.


به گزارش نما، محمد عباسی در گفت‌وگو با تسنیم درباره نگرانی هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از آینده این تیم در آستانه فصل جدید، گفت: موضوع مربوط به ساماندهی این دو باشگاه که متعلق به وزارت ورزش و جوانان است به ارزیابی‌های نهایی هیات مدیره آنها برمی‌گردد. من از هیات مدیره هر دو باشگاه ارزیابی نهایی را دریافت کرده‌ام.

وی درباره احتمال تغییرات در این دو باشگاه و نارضایتی‌هایی که بعضا مدیران دو باشگاه از آن گلایه می‌کنند، اظهار داشت: تغییرات در این دو باشگاه به هیات مدیره مربوط می‌شود. با حفظ احترام همه، باید بگویم هیچ اصراری به حضور افرادی که فکر می‌کنند در این شرایط نمی‌توانند کار کنند، نداریم.

عباسی افزود: مردم و هواداران ارزشمند هستند و نباید منتی روی سر آنها بگذاریم. اگر به این دو باشگاه علاقه داریم باید وقت بگذاریم و اگر اینگونه نیست باید به کسی که علاقه دارد فرصت داد تا کار کند. تمام این مسائل به ارزیابی‌های نهایی برمی‌گردد.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه فتح‌الله‌زاده گفته تا 3 خرداد برای رسیدن بودجه مورد نظر صبر می‌کند، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست، ما ارزیابی می‌کنیم و هر مدیری که می‌تواند با همین شرایط ادامه دهد می‌ماند وگرنه اصراری برای حضور فرد خاصی نداریم چرا که افراد توانمند زیادی هستند که می‌توانند این دو باشگاه را اداره کنند.

عباسی در پاسخ به این سوال که تکلیف رویانیان در باشگاه پرسپولیس چه می‌شود اظهار داشت: پایان کار رویانیان مربوط به باشگاه پرسپولیس نمی‌شود و ماموریت او در پست غیرورزشی‌ای که داشت به پایان رسیده است، با این حال ما پس از ارزیابی‌ها تصمیم را می‌گیریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال تغییر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وجود دارد به تسنیم گفت:‌ هنوز ارزیابی‌ها را ندیده‌ام و پس از انجام این کار وضعیت روشن خواهد شد.

وی درباره ناراحتی بازیکنان استقلال از عدم حضورش در مراسم جشن قهرمانی گفت:‌ همه برنامه‌ها با کارهایی که داریم جور در نمی‌آید و گاهی اوقات سفرهای استانی و جلسات پیش‌ می‌آید. از قبل هم بنا نبود در این مراسم شرکت کنم با این حال به بازیکنان و مسئولان استقلال این قهرمانی را تبریک می‌گویم.

عباسی درباره اساسنامه کمیته ملی المپیک و اینکه افشارزاده اعلام کرده انتخابات این کمیته در نیمه دوم خرداد برگزار می‌شود عنوان کرد: اساسنامه برای برگزاری انتخابات نیازی به تغییرات نداشت. دوستانی که جریان اساسنامه را پیش کشیده‌اند تعمدا تاخیری در برگزاری انتخابات را فراهم کردند و چه این کار سهوی و چه عمدی بوده باشد اتفاق خوبی رخ نداده است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: همه گونه همکاری برای انجام کارها را در نظر و تاکید داریم انتخابات هر چه سریعتر برگزار شود. اساسنامه قبلا اشکالی نداشت و اکنون نیز ایراد خاصی ندارد. با نامه‌هایی که رد و بدل شده مشخص شده به پایان کار نزدیک شده‌ایم و امیدوارم هرچه سریع‌تر انتخابات برگزار شود.

۱۳۹۲/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...