نسخه چاپی

شغل احمدی‌نژاد در كابینه دولت‌های دیگر

یكی از بخش های طنز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در جایی بود كه نامزدهای غیرجدی، تركیب كابینه آینده خود را هم اعلام می كردند. در كابینه قریب به اتفاق آن‌ها احمدی نژاد جایگاهی ندارد!

به گزارش نما به نقل از مهر، در بین نامزدهای غیرجدی انتخابات ریاست جمهوری، بودند نامزدهایی با سوابق جدی در نظام جمهوری اسلامی که درباره کابینه آینده خودشان صحبت کردند. مظفر رئیس سازمان امداد و نجات از جمله آن ها بود که وقتی در مورد استفاده از هاشمی در کابینه اش مورد سوال واقع شد گفت که بنده از نیروهای جوان در کابینه استفاده می‌کنم لذا هاشمی را در کابینه نمی‌گذارم.

پرویز کاظمی وزیر تعاون دولت نهم احمدی نژاد هم روز ثبت نام گفت که مطلقا احمدی‌نژاد در کابینه وی جایی ندارد.
کامران باقری لنکرانی هم گفته که از احمدی نژاد در کابینه اش استفاده نخواهد کرد و برای تشکیل کابینه اش از جلیلی و فتاح مشورت می گیرد.

در کنار این نامزدها، چهره های غیرجدی هم تاکید دارند که از احمدی نژاد در کابینه خودشان استفاده نخواهند کرد. رضامحمد منش نامزدی بود که گفت از احمدی نژاد در کابینه‌اش استفاده نمی‌کند، چرا که احمدی نژاد خسته شده و باید استراحت کند البته این کاندید معاون اول خود را هم که از دوستان نزدیکش بود انتخاب کرده بود.
ثریا ملک‌زاده یکی از نامزدهای زنی بود که در وزارت کشور حضور پیدا کرده و گفته بود در صورت به قدرت رسیدن کابینه را به صورت مساوی با وزرای مرد و زن تشکیل خواهد داد.

فردی هم که خود را محسن کوثری دانشجوی دکترای علوم سیاسی معرفی می‌کرد هدفش از ثبت‌نام برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را خدمت به مردم عنوان کرد.
وی که به گفته خود از استان گلستان برای ثبت‌نام به وزارت کشور آمده بود اظهار داشت: وقتی دیدم احمدی‌نژاد کشور را به اینجا رسانده من هم تصمیم گرفتم رئیس‌جمهور شوم.

علیرضا هاشمیان پور همچنین بخشی از کابینه خود را معرفی کرد که بر اساس گفته وی محمود احمدی‌نژاد معاون اول، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، حبیب کاشانی وزیر آموزش و پرورش و عابدینی وزیر ورزش بود.
این فرد همچنین با بیان اینکه خدا نکند خاتمی و هاشمی در کابینه‌ام حضور داشته باشند حمایت خود را از قالیباف، ولایتی و حداد عادل اعلام کرد.

فردی 45 ساله با نام اصغر قدیمی با حضور در وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت‌نام کرده و گفته که بنده اگر به قدرت برسم علی‌اکبر ولایتی را به عنوان وزیر امور خارجه، قالیباف را به عنوان وزیر دفاع در کابینه خود به کار می‌گیریم و از احمدی‌نژاد استفاده نخواهم کرد.
با این وجود علی اکبر جوانفکر اگرچه بعد از ثبت نام کنار کشید اما تنها نامزدی بود که اعلام کرد دولت من ادامه دولت آقای احمدی‌نژاد خواهد بود.

۱۳۹۲/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...