نسخه چاپی

ویژه برنامه های انتخاباتی صدا و سیما

نشانی ، شب آفتابی ، روبه فردا ، رای شما، الف تا ب انتخاب عنوان ویژه برنامه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران و یازدهمین دوره ریاست جمهوری شبكه تهران است كه بر روی آنتن می رود.

به گزارش نما به نقل از روباط عمومی صدا و سیما، نشانی ، شب آفتابی ، روبه فردا ، رای شما، الف تا ب انتخاب عنوان ویژه برنامه های انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران و یازدهمین دوره ریاست جمهوری شبکه تهران است که بر روی آنتن می رود.

"نشانی " نامه سرگشاده برای نامزدهای انتخاباتی

" نشانی " عنوان برنامه ای تولیدی از گروه اجتماعی شبکه تهران ویژه یازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری است که در روزهای زوج ( شنبه – دوشنبه – چهارشنبه ) به مدت 25 دقیقه روی آنتن می رود. امیر حسین خرمشاهی تهیه کننده برنامه "نشانی " در توضیح این برنامه می گوید: " نشانی " یک نامه سرگشاده برای نامزدهای انتخاباتی رییس جمهوری است که در این برنامه نخبگان علمی ، فرهنگی ، هنری و.... انتظاراتشان را از رییس جمهور آینده در جمع خانواده با حضور رای اولی ها مطرح و در خصوص انتخاب رییس جمهور اصلح و حضور در انتخابات به بحث و گفتگو می نشیند. همچنین برنامه نشانی بخش ویژه ای نیز به شهرستان های استان تهران اختصاص داده و شهروندان این شهرستان ها می توانند در خصوص حضور در انتخابات و انتظارتشان صحبت کنند. برنامه " نشانی " در روزهای زوج ساعت 17:50 به مدت 25 پخش می شود.

رای شما"

" رای شما " عنوان میان برنامه ای تولیدی- گزارشی از گروه اجتماعی شبکه تهران ویژه انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری است که در سه زمان مختلف پخش می شود و اولین بخش آن 24 اردیبهشت ماه پخش شد. این میان برنامه با ساختاری گزارشی در میان اقشار مختلف جامعه از جمله اساتید برجسته دانشگاهی ، روحانیون، هنرمندان ، چهره های سیاسی و.... با محوریت تشویق و ترغیب مردم و جوانان برای حضور پرشور و میلیونی در انتخابات ، مشارکت اجتماعی شهروندان و تعیین سرنوشت سیاسی تولید می شود. این برنامه در مدت زمان 3 دقیقه در 100 قسمت پخش خواهد شد. سید یوسف موسوی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

شب آفتابی

" شب آفتابی " عنوان برنامه زنده ترکیبی ویژه انتخابات از گروه اجتماعی شبکه تهران است که اولین قسمت آن امشب ساعت 20 پخش می شود. برنامه گفت و گو محور " شب آفتابی "ویژه انتخابات در 26 قسمت 55 دقیقه تهیه و تولید می شود و حسن میربهاء تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. بنا بر این گزارش ، این برنامه با رویکرد آگاهی بخشی ، امید و اطلاع رسانی در ایام انتخابات روی آنتن می رود و قرار است فرهیختگان حوزه های مختلف میهمان برنامه گفت و گو محور شب آفتابی هستند .برنامه " شب آفتابی " با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درباره شعار سال 92 حماسه سیاسی – حماسه اقتصادی به بیان دستاوردهای نظام ، افزایش غرور ملی مردم و همدلی و همزبانی با مسئولان در ایام انتخابات نمایش داده خواهد شد. این برنامه روز های چهارشنبه هر هفته ساعت 20 بر روی آنتن می رود.

"روبه فردا "

"روبه فردا " عنوان برنامه ای زنده - تولیدی ازگروه اجتماعی شبکه تهران است که بخش زنده آن در برنامه " سلام تهران " روی آنتن می رود و بخش تولیدی آن به زودی پخش می شود.
این برنامه با محوریت انتخابات شوراهای شهر و روستا استان تهران و نیم نگاهی به انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری در مدت زمان 30 دقیقه 26 قسمتی تهیه و تولید می شود.
بنا براین گزارش ، تهیه این برنامه، توسط اکیپ پرتابل تولید فنی شبکه همراه با اتوبوس سیار مجهز به امکانات فیلمبرداری در سطح استان و شهر تهران صورت می گیرد و سعی دارد تا همراه با مردم مطالبات آنها را برای مخاطبان شهر تهران انعکاس دهد. همچنین این برنامه نگاه ویژه ای به مطالبات مردمی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا استان تهران و یازدهمین دوره رییس جمهوری دارد. علاوه بر این برنامه " روبه فردا" تلاش می کند تا خواسته های مردم را بدون هیچ گونه دخل و تصرفی در برنامه مطرح و شبکه تهران نیز با نگاه بیطرفانه خواسته ها آنها را انعکاس دهد. فرهاد ناصح تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

برنامه الف تا ب انتخاب " عنوان مستندی از گروه اجتماعی شبکه تهران با محوریت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است که هم اکنون در مرحله تولید قرار دارد. سعید قنبری تهیه کننده برنامه " الف تا ب انتخاب " با بیان این مطلب می گوید: این برنامه در 10 قسمت 15 دقیقه ای تولید می شود و محوریت اصلی آن نمایش فرآیند انتخابات از مرحله مقدماتی تا مرحله نهایی ( انتخاب کاندیدا مورد نظر ) به منظور برای ایجاد اطمینان و باور مخاطبان ( صیانت از رای مردم در انتخابات ) است .به عبارت دیگر در این آیتم چگونگی امنیت از رای مردم اعم از نظارت و اجرای توسط مسئولان شورای نگهبان ، وزارت کشور و استانداری به نمایش گذاشته می شود. پخش نم آهنگ با اشعار حماسی و ملی ، گزارش مردمی ، وله .... از دیگر آیتم های این برنامه است.
بنا بر این گزارش ، برنامه های روتین گروه اجتماعی شبکه تهران مانند سلام تهران ، درشهر، دراستان، تهران 20 ، به خانه بر می گردیم واین برنامه ها همزمان با نزدیک شدن به انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری با توجه شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری جماسه سیاسی – حماسه اقتصادی با رویکرد تشویق – تهییج و تبلیغ با تهیه بخش های مجزا با محوریت پاسخگویی به مطالبات مردمی و استفاده از کارشناسان مجرب در این حوزه برای مخاطبان و بینندگان فعالیت ویژه ای خواهند داشت.

فردای روشن ویژه برنامه انتخابات

"فردای روشن " عنوان برنامه تولیدی از گروه سیاسی شبکه تهران است که پخش آن از فروردین ماه آغاز شده و از اواسط اردیبهشت ماه سه روز در هفته ( یکشنبه – سه شنبه – پنج شنبه ) ساعت 22:20پخش می شود.

این برنامه با محوریت یازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در 26 قسمت 20 تهیه و تولید می شود و سید مهدی حسینی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد..
بنا بر این گزارش ، طنز ، پانتومیم ، گزارش مردمی ،استفاده از کارشناس آیتم های این برنامه را تشکیل می دهد و رویکرد اصلی برنامه گفتمان پیشرفت کشور در عرصه های مختلف مانند نانو، انژری هسته ای، است.

فرآیند انتخاب ، مکانیزم انتخابات ، نقش مردم در مشارکت سیاسی و انتخاب اصلح از جمله محورهای اصلی این برنامه را شامل می شود.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...