نسخه چاپی

علی دایی: جلسه با پرسپولیسی ها را قبول نمی كنم ؛ در آینده افشاگری خواهم كرد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «پرسپولیسی‌ها تلاش می‌كنند با من جلسه بگذارند اما من قبول نمی‌كنم.»

روزهایی که شایعات مختلفی درباره مذاکره تیم‌های دیگر با علی دایی مطرح می شود، سرمربی راه‌آهن با جدیت هر چه تمام‌تر مشغول برنامه‌ریزی و انجام کارهای مقدماتی برای حضور پرقدرت راه‌آهن در فصل آینده لیگ است. علی دایی این روزها رفت‌و‌آمد زیادی به باشگاه دارد و به صورت مستقیم و غیرمستقیم، همه اقدامات لازم برای آماده‌سازی تیم از جذب بازیکن تا فراهم کردن شرایط اردو و تمرین تیم را زیر نظر دارد. او مصمم است در سومین سال حضور خود در قدیمی‌ترین باشگاه کشور، نتیجه زحمات چند سال اخیرش را به دست آورد و برای رسیدن به هدفش، از هیچ تلاشی فروگذار نیست. گفتگوی او که صبح روز چهارشنبه انجام شده را در زیر می‌خوانید:


* آقای دایی شما این روزها مشغول انجام کارهای مقدماتی برای آماده سازی راه‌آهن در فصل آینده هستید اما بازار شایعات درباره مذاکره مسئولین پرسپولیس با شما و حضور احتمالی‌تان در این تیم داغ است.
- خب در فصل نقل‌و‌انتقالات شایعه همیشه زیاد است. خودتان می‌بینید که من اغلب روزها به باشگاه می‌آیم و کارهای فصل آینده را انجام می‌دهم تا انشاءالله یک تیم خوب برای فصل بعد ببندیم. از اول هم گفتم که من فقط به فکر تیم خودم هستم و چون فرصت کافی داریم، می‌خواهیم تیمی آماده کنیم که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.


* آقای رویانیان چند بار گفته که به صورت غیرمستقیم با شما صحبت کرده و او و سایر مدیران پرسپولیس هم مدام اسم شما را مطرح می‌کنند. از طرفی شما با باشگاه راه‌آهن قرارداد بسته‌اید و مطرح شدن این مسائل، حرفه‌ای نیست. نظر خودتان چیست؟
- من به صورت مستقیم هیچ صحبتی با آنها نکرده‌ام اما آنها به صورت غیرمستقیم تلاش‌هایی کرده‌اند و پیغام‌هایی فرستاده‌اند. حتی خیلی تلاش می‌کنند که بتوانند با من جلسه بگذارند اما من قبول نکرده‌ام.


* خب حتما دلیلش هم این بوده که شما با راه‌آهن قرارداد دارید و برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرده‌اید.
- مطمئنا همین است. ما سند همکاری امضا کرده‌ایم و می‌خواهیم یک کار اساسی بکنیم. من در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم باشگاه راه‌آهن است و دوست دارم فصل بعد نتایج خوبی با این تیم بگیرم. برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که بتواند در فصل بعد نتایج خوبی بگیرد.


* البته یک بحثی هم که وجود دارد این است که از اسم شما استفاده می‌شود تا کمی از فشارهای موجود را کم کنند.
- به هرحال یک چیزهایی وجود دارد که هر وقت شرایط آرام‌تر شد درباره آنها صحبت می‌کنم. الان اگر وارد جزییات نشویم بهتر است. من همان طور که گفتم هیچ مذاکره‌ای با کسی نداشته‌ام و آقایان لطف دارند که برای بازگشت من تلاش می‌کنند. اینکه چرا این مسائل عنوان می‌شود انشاءالله بعدا درباره همه آنها به صورت مفصل صحبت می‌کنم.


* خب حالا کارتان در باشگاه راه‌آهن چطور پیش می‌رود؟
- همه چیز خوب و عالی پیش می‌رود. فعلا دنبال این هستیم که با تعدادی از بازیکنان فصل قبل‌مان برای ادامه کار توافق کنیم. درباره بازیکنان جدید هم به باشگاه لیست داده‌ام و در همین روزها با آنها مذاکره می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر تکلیف ما و باشگاه مشخص شود و بتوانیم طبق برنامه کارمان را شروع کنیم.


* برنامه تمرینی تیم مشخص شده است؟
- ما از بعدازظهر 6 خرداد کارمان را شروع می‌کنیم و بعد از دو تستی که از بچه‌ها می‌گیریم، در اردبیل اردوی اول‌مان را آغاز می‌کنیم.


* فکر می‌کنید چه زمانی تیم‌تان را به طور کامل ببندید تا برای شروع تمرینات مشکلی نداشته باشید؟
- تمام سعی‌مان این است که هر چه زودتر کار نقل‌و‌انتقالات را تمام کنیم و با همکاری باشگاه، بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا چند روزی را با آرامش استراحت کنیم و تمرینات را با حضور همه بازیکنان استارت بزنیم. من دوست دارم وقتی 6 خرداد کار را شروع می‌کنیم با تمام بازیکنانم به اردو بروم.


* به عنوان آخرین سوال، چشم‌انداز شما برای فصل آینده چیست؟ قرار است با راه‌اهن به چه هدفی برسید؟
- هدف اصلی ما این است که جزو چهار تیم اول جدول باشیم و هر طور شده سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...