نسخه چاپی

قالیباف: حرف مرد یكی نیست؛ دو تاست

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: «با حرف و گفتار درمانی نمی شود كشور را اداره كرد. یكی از آسیب های كنونی این است كه نخبگان برای تصمم گیری و تصمیم سازی در متن قرار ندارند.

به گزارش نما محمد باقر قالیباف که به دعوت هیئات مذهبی ایلام و برای شرکت در همایش بررسی ابعاد حماسه سیاسی و اقتصادی به استان ایلام سفر کرده است پیش از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار نخبگان و دانشگاهیان ایلام اظهار داشت: اگر از من سوال کنند که مهم ترین چالش کشور چیست بر این اعتقادم که مهمترین چالش مدیریتی است. مدیریت جهادی یک فرهنگ عظیم به دنبال دارد. مدیریت جهادی فاصله بین بیا و برو است. رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس که مبنای تحول بود بیا و برو بود.



سازمان هایی که مدیرانشان جایی ايستاده اند که به رزمندگان می گفتند «بیا» موفق بودند. و کسانی که به رزمندگان می گفتند بروید ناموفق بودند. یعنی فرمانده خودش باید در صحنه باشد. کسی دور نایستد بگوید در خط، مقاومت کن.



به گزارش مهر، قاليباف در ادامه بيان كرد: یک اشکالی در ساختار کشور هم وجود دارد که امورات تصدی­گری و تولی­گری برایش تعیین تکلیف نشده است. در نتیجه ایلام و ایلامی­ها ایران را ترک می کنند.



عضو ائتلاف پيشرفت ادامه داد: «با حرف و گفتار درمانی نمی شود کشور را اداره کرد. یکی از آسیب های کنونی این است که نخبگان برای تصمم گیری و تصمیم سازی در متن وجود ندارند. تهران در مسیر پیشرفت و عدالت قرار گرفته. چه موافقین و چه مخالفین نمی توانند منکر اين قضيه شوند. چون در اين شهر رویکرد عقلگرایی مدیریت جهادی و خرد جمعی حاکم بوده است.»



او گفت: ما فهمیده ایم حرف مرد یکی نیست؛ دو تاست. اگر فهمیده است اشتباه کرده باید اصلاح کند و به قانون احترام بگذارد. حق ندارد بگوید قانون اشتباه است و هرچه هست باید اجرا شود. باید برود با منطقش آن اشتباه را اصلاح کند. مردم دیگر دوست ندارند تعریف عدالت را بشنوند؛ می­خواهند آنرا بچشند. برنامه بنده برنامه ای صوری نیست. بلکه دقیق، علمی، مبتنی به کار دقیقِ6 ساله است. نباید آزمون و خطا کنیم. این رسالت به دست نخبگان است که ببينند اگر کسی می آید کارنامه و برنامه داشته باشد.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...