نسخه چاپی

مهمترین معیار در انتخاب اصلح؟

یكی از مراجع عظام تقلید با بیان اینكه شركت گسترده در انتخابات حماسه و جهادی در برابر دشمنان است، گفت: باید در روز 24 خرداد حماسه سیاسی با 50 میلیون رای خلق شود.

مبه گزارش نما آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نکته نخست اینکه تا به حال هیچ کاندیدایی را به صورت مصداقی مطرح و معرفی نکرده‌ام و تا آخر هم شرایط به همین گونه است.



وی تاکید کرد: ما برای خلق حماسه سیاسی اوصاف را بیان می‌کنیم و مردم بصیر و بینا هستند کسی که بیشتر واجد این اوصاف باشد انتخاب می‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف تاکید کرد: افرادی که مدیریت اعتکاف را بر عهده‌ دارند باید معتکفین که افرادی روشن و آگاه هستند را با اوصاف مملکت آشنا کنند.



به گزارش خبرگزاری فارس، وی با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات حماسه و جهادی در برابر دشمنان است یادآور شد: باید در روز 24 خرداد حماسه سیاسی با 50 میلیون رای خلق شود.



استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که القا کنند مردم نسبت به نظام سست هستند یادآور شد: نخستین شاخص برای کاندیداها ولایت‌مداری است چرا که همه ما زیر سایه و چتر ولایت زندگی می‌کنیم.



وی تصریح کرد: منتخب ملت باید از لحاظ ولایت‌مداری در حد اعلی بوده و نمره 20 را در ولایت‌مداری داشته باشد.



آیت‌الله نوری همدانی مدیریت را دیگر شاخصه مهم برای کاندیدای اصلح دانست و یادآور شد: مدیریت کار ساده‌ای نیست و ممکن است که برخی در قسمتی مدیریت خوبی داشته‌اند ولی باید دانست اداره کشور دارای ابعاد مختلفی است و باید کسی انتخاب شد که در تمام ابعاد قوی بوده و امتحان خود را پس داده باشد.



وی ضرورت توجه به مسائل فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید منتخب ملت به مشکلات داخلی توجه داشته و ریشه‌های آنها را شناخته و برطرف کند و در بعد خارجی نیست شناخت صحیحی از شرایط کشور داشته باشد.



استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز دشمنان اسلام، استکبار، صهیونیست و وهابیون هم دست شده‌اند که اسلام ناب محمدی و نظام ایران را بکوبند و باید شخصی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که همه این شرایط را به درستی درک کند.



وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز روز نکبت نامیده شده است اظهار کرد: 60 سال قبل از این دنیای استکبار برای اینکه لانه، آشیانه و پایگاهی در میان کشورهای اسلامی داشته باشد محلی را انتخاب کردند به نام اسرائیل و حکومت جعلی ساختند و لحظه به لحظه از آن پشتیبانی کردند.



آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه یهود دو قسمت دارد و منظور ما از یهود صهیونیست‌ها هستند تصریح کرد: یهودیان از زمانی که پیامبر مبعوث شد علیه پیامبر به مقابله پرداختند و آرام ننشستند و همیشه علیه مسلمان فتنه انگیزی کردند.



وی بیان کرد: اینها با ذلت زندگی می‌کنند و زیر چتر آمریکا هستند و هیچ وقت استقلال ندارند و این یک حقارت برای آنها است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: مبارزه با صهیونیست همیشه باید زنده نگه داشته باشد، تا صهیونیست‌ها وجود داشته باشند دنیا رنگ آرامش و آسایش را نخواهند دید.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...