نسخه چاپی

محتوای‌ نامه آمریكا به ایران چیست؟

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز جمهوری اسلامی با ابهت در برابر زیاده‌خواهان ایستاده و حتی آمریكایی‌ها با اقرار به این مسئله در نامه‌ای به یك مقام برجسته كشورمان گفتند در دنیا ماییم و شما و هرچه توافق كنیم دیگران می‌پذیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد‌رضا رحیمی که در آئین بهره‌برداری از بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی «نورافشار» به عنوان بزرگترین مرکز توانبخشی خاورمیانه سخن می‌گفت اظهار داشت: امروز ایران کشوری قدرتمند است که به تنهایی مقابل زیاده‌خواهان جهان ایستاده است.

وی افزود: کشورهایی که ما را تحریم کرده‌اند به طور خصوصی گفته‌اند که ما تاب مقاومت در برابر آمریکا نداریم اما جمهوری اسلامی با ابهت در برابر قدرت اول دنیا که بر همگان سیطره دارد ایستاده است.

رحیمی خاطرنشان کرد که آمریکایی‌ها نیز به این مسئله اقرار دارند و در یکی از نامه‌هایی که در جریان مذاکرات به یکی از مقامات برجسته کشورمان نوشته‌اند گفتند که ماییم و شما و هرچه توافق کنیم دیگران می‌پذیرند.

وی تصریح کرد: این استقلال و عزت از لطف امام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به دست امده و از ارزش‌های انقلاب است و ابرقدرتی که حتی کشورهای بزرگ را به حساب نمی‌آورد به استقلال و استقرار ما اقرار دارد.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید در کنار این عظمت، کارهای اساسی انجام دهیم نسبت به بهره‌برداری از بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی در خاورمیانه که با اختصاص هزینه‌ای یکصد میلیاردی ایجاد شده، ابراز خرسندی کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...