نسخه چاپی

هاشمی و مشایی قصد باجگیری دارند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: هاشمی و مشایی با ایجاد كارناوال انتخاباتی نشان دادند به‌دنبال ایجاد فتنه جدید قبل از انتخابات هستند.

به گزارش نما، مصطفی مستأجران؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس اظهار داشت: ثبت نام بسیار از کاندیداها از جریانات مختلف سیاسی نشان داد این یک حرکت برنامه‌ریزی شده برای تحت فشار قرار دادن نظام و شورای نگهبان برای تایید صلاحیت افرادی است که چشم طمع به نظام دوخته‌اند و دربرابر نظام ایستاده‌اند.

وی افزود: کارناوال تبلیغاتی هاشمی و مشایی نیز در همین راستا است که نشان داد آنها می‌خواهند با چنین اقداماتی به نظام و شورای نگهبان بگویند درصورت تایید صلاحیت نشدن، فتنه دیگری را به وجود خواهیم آورد.

مستأجران افزود: هاشمی و مشایی با ایجاد کارناوال انتخاباتی نشان دادند به دنبال ایجاد فتنه جدید قبل از انتخابات هستند و هیچ توجهی به قانون ندارند. البته نظام و رهبری در این سی‌و‌چهار سال گذشته نه تنها در برابر این فشارها کوتاه نیامده اند، بلکه در حال حاضر نیز با قدرت دربرابر اقدامات خلاف قانون خواهند ایستاد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با تاکید بر اینکه شورای نگهبان با قدرت و طبق قانون رفتار خواهد کرد گفت: هاشمی و مشایی و جریان فتنه حامی آنان، تلاش دارند در انتخابات امسال از نظام باجگیری کنند که البته مردم اجازه چنین کاری را به آنان نخواند داد.

مستأجران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: یک عده چون قدرت را هدف قرار دادند، برای تبلیغات انتخاباتی‌شان مدل‌های غربی را از جمله کارناوال‌های تبلیغاتی و انتخاب رنگ درنظر گرفته اند. البته دستگاه‌های قانونی باید با چنین اقدامات خلاف قانون و فعالیت های زودهنگام تبلیغاتی برخورد کنند.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...