نسخه چاپی

هزینه سنگین آرایش موی نتانیاهو

ولخرجی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است كه این رژیم تدابیری را برای مقابله با بحران اقتصادی داخلی و ریاضت اقتصادی اتخاذ كرده است.

روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" امروز در مطلبی تأکید کرد که صهیونیست ها که از تدابیر ریاضت اقتصادی رنج می برند از هزینه های بسیاری که صرف غذای نتنیاهو ، کفش های وی و آرایش موی وی می شود خشمگین هستند.

دیلی تلگراف تأکید کرد، نتنیاهو بعد از اعلام اینکه هزینه های منزل وی در چهار سال گذشته از جمله هزینه های وی برای آرایش مو و رسیدگی به لباس و کفش وی چند برابر شده، طی یک هفته گذشته دو بار در تنگنا قرار گرفت.

این روزنامه در ادامه نوشت درحالیکه صهیونیستها وضعیت ریاضت اقتصادی را پشت سر می گذارند ، نتنیاهو سال گذشته 595 هزار لیره استرلینگ صرف سه محل اقامت خود کرد؛ این رقم نسبت به سال 2009 و زمان تصدی پست نخست وزیری که 341 هزار لیره استرلینگ بود ، 80 درصد افزایش داشته است.

این آمارها پس از آن اعلام شد که دادگاهی در قدس دفتر نتنیاهو را مجبور کرد گزارشی را منتشر کند که در آن هزینه های اماکن اقامت وی را بنا به خواسته "جنبش مطالبه آزادی اطلاعات " اعلام کند.

این فشارها در پی افشای هزینه هنگفت نصب تخت در هواپیمای نتنیاهو و همسرش برای رفتن به انگلیس جهت شرکت در تشییع جنازه مارگارت تاچر نخست وزیر پیش این کشور صورت گرفت.

انتشار این اطلاعات درباره هزینه های منزل نتنیاهو در شرایطی است که کابینه وی با بودجه ریاضت اقتصادی موافقت کرده است و انتظار می رود که به موجب آن هزینه ها در اواخر سال آینده با افزایش میزان درآمد بر مالیات ، به میزان چهار میلیارد و 500 میلیون لیره استرلینگ کاهش یابد.

براساس این گزارش هزینه هایی که نتنیاهو صرف غذا و ضیافت های خود در سال جاری کرده است به 88 هزار لیره استرلینگ رسیده است، این درحالیست که این هزینه ها در سال 2009 ، 39 هزار لیره بوده است.

به گزارش دیلی تلگراف ، مساله ای که بیشتر جنجال آفرید هزینه های نتانیاهو برای لباس ، کفش و مو است، که به بیش از 11 هزار لیره استرلینگ رسیده است.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...