نسخه چاپی

مشایی: درآینده پشت پرده بعضی چیزهارا خواهیم گفت

اسفندیار رحیم مشایی اظهارداشت: خدا یك حقیقت مطلق است و آئینه انسانی بالاتر از همه آئینه هاست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مراسم سوگواری شهادت حضرت امام هادی (ع) که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به این‌که زن و مرد در مقام نوع که همان مقام انسان است یکی بوده و حقیقت انسانی واحدی دارند، افزود: نگاه به زن خارج از مکتب اهل بیت (ع) را اساساً قبول نداریم، چراکه تصویر واقعی زن در مکتب اهل بیت علیهم السلام بسیار جامع و خوب دیده شده است.

مشاور رئیس جمهور با تاکید بر حجاب زن و مرد در اسلام خاطر نشان کرد: حجاب بر تمامی مسئولیت های زن در اجتماع، سیاست و سایر موارد شامل می شود.

مشایی با تاکید بر حضور زن در تمامی صحنه‌ها، تصریح کرد: البته این حضور به معنای یک اختلاط بی رویه نیست.

وی با اشاره به ادعاهای مطرح شده به نقل از وی مبنی بر این‌که قانون اساسی را عوض خواهد کرد، اظهار داشت: این ادعای واهی توسط رسانه های صهیونیستی و انگلیسی منتشر شده است که البته از اساس درست نیست.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در ادامه افزود: باوجود این‌که اسرائیل و انگلیس یکی از یکی بدتر هستند، ولی شاهد بودیم برخی رسانه های داخلی که از بیت المال هم استفاده می‌کنند، با استناد به این رسانه‌ها، یک خبر دروغ و انحرافی را منتشر کردند که این شرعاً صحیح نیست.

مشایی با تکذیب این خبر منتشر شده، افزود: ما که پیوسته در مظان اتهام و اهانت هستیم؛ دیگر چرا از یک شبکه و رسانه انگلیسی که هدف آن شکاف بین ملت ها است، خبر منتشر می کنید.

مشاور رئیس جمهور خاطر نشان کرد: درحالی که ما به تمام اتهامات پاسخ دادیم، متاسفانه حرف ما به گوش همه نمی رسد.

مشایی در ادامه، با اشاره به سکوت طولانی مدت خود گفت: ما دو سال است که سکوت عمیق و گسترده کرده‌ایم. ما می دانستیم و می‌دانیم برنامه چیست و در آینده پشت پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد افزود: امیدواریم با فضایی که در کشور پیش خواهد آمد، خیلی از مسائل را با مردم در میان بگذاریم و از آنها پنهان نکنیم.

مشاور رئیس جمهور در توضیح این سکوت نیز اظهار داشت: فلسفه سکوت ما این است که ما از طراحی های آنها با خبر بودیم و می دانستیم که آنها قصد دارند تصویری بسیار مشوش و نادرست از ما ارائه کنند تا با برخوردهای بد و نهایاتا حذف ما، راه احمدی نژاد ادامه پیدا نکند.

مشایی تصریح کرد: ما سکوت کردیم و کنار رفتیم تا اصحاب دروغ و فریب و تهمت و کینه بیایند و در این میدان تاخت و تاز کنند؛ ولی در نهایت غبار بر آنها نشست و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در باره احمدی نژاد گفت: ما تحت مدیریت یک فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم؛ احمدی نژاد طلای 24 عیار است.

مهندس مشایی با بیان این‌که ولایت فقیه قابلیت عرضه به تمام دنیا را دارد افزود: من 18 سال داشتم که با امام آشنا شدم و چیزی غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد.

مشاور ارشد رئیس جمهور در خاتمه اظهار داشت: ما برای سرمایه گذاری و دوام آمده ایم؛ ما فرصت زایش انقلاب و رویش جمهوری اسلامی هستیم، چراکه آمده ایم بمانیم و به جلو برویم. باید صبر و حوصله کنید؛ وقت بسیار و راه روشن است؛ محکم با هم می رویم. « بهار آمده برای اینکه باشد».

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...