نسخه چاپی

قالیباف به نفع كسی كنار نمی‌كشد

سخنگوی شورای راهبردی ائتلاف 1+2 در مجلس از حمایت این شورا از قالیباف یكی از كاندیدا‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش نما مهرداد لاهوتی اظهار کرد: روز گذشته اعضای شورای راهبردی متشکل از بیش از 50 نفر از نمایندگان به ریاست عوض حیدرپور نماینده اصفهان جلسه‌ای را با حضور قالیباف یکی از کاندیدا‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این جلسه شورای راهبردی نمایندگان به این نتیجه رسید که در جهت تحقق اهداف حماسه سیاسی و ائتلاف 1+2 از قالیباف به عنوان کاندیدا‌ی مورد نظر خود حمایت جدی‌تر کند.

لاهوتی تاکید کرد که این نتیجه بر اساس جمع‌بندی جلسه اعضا با قالیباف حاصل شده است.

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ به این پرسش که اگر قالیباف گزینه نهایی ائتلاف 1+2 نباشد این شورا از کدام از اعضای ائتلاف حمایت می‌کند، گفت: آقای قالیباف در انتخابات کنار نمی‌کشد و قرار شده است در انتخابات کنار نکشد به طور کلی از این مقطع به بعد حضور آقای قالیباف در انتخابات قطعی شده است.

وی با این پیش‌بینی که هرروز به تعداد اعضای شورای راهبردی اضافه می‌شود، گفت‌: طبیعتا بعد از اعلام رسمی شورای نگهبان درمورد تایید صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری تعداد اعضای حامی آقای قالیباف در این شورا نیز افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم لنگرود همچنین درخصوص گام و هدف بعدی شورای راهبردی گفت: تاکنون تلاش شورا در جهت تحقق ائتلاف پیشرفت بود اما از این به بعد در جهت موفقیت قالیباف تلاش می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف اولیه شورا تلاش در جهت ائتلاف بود، گفت:‌ این شورا در مجموع جلسات خود با قالیباف به این نتیجه که نگاه مثبتی به او دارد به همین دلیل در آینده از قالیباف حمایت می‌کند.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...