نسخه چاپی

میراث فرهنگی لانه جریان انحرافی

عضو كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاكید بر این كه سازمان میراث فرهنگی به ارگان جریان انحرافی تبدیل شده است، تصریح كرد: به طور حتم در دولت یازدهم پالایش اساسی در سازمان‌های مربوط به دولت انجام می‌شود.

به گزارش نما ؛ منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از برگزاری جشن تجلیل از فردوسی در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی از سوی سازمان میراث فرهنگی گفت: برگزاری این جشن در ادامه اقدامات خلاف قانون دولت مانند برگزاری جشن یکصد هزار نفری است.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که به طور حتم دفاع از فرهنگ و ادبیات فردوسی نیاز به تجمع و برگزاری همایش‌های چند صد میلیاردی ندارد افزود: ترویج فرهنگ فردوسی تنها با برنامه‌ریزی و اقدامات زیرساختی و بلندمدت انجام می‌شود از این رو با برگزاری این گونه همایش‌ها نه آرمان‌های فردوسی ترویج خواهد شد و نه فردوسی دوستان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

حقیقت‌پور با بیان این که متاسفانه دولت و مسئولان مربوطه برای رسیدن به اهداف‌شان به ویژه اهداف انتخاباتی به هر وسیله‌ای چنگ می‌زنند تصریح کرد: برگزاری همایش‌هایی مانند همایش تجلیل از فردوسی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تنها جنبه انتخاباتی داشته و تاثیر منفی بر روی افکار عمومی می‌گذارد.

وی با یادآوری برگزاری همایش صد هزار نفری در ورزشگاه آزادی از سوی دولت یادآور شد: برگزاری این همایش در آن زمان میلیاردها تومان هزینه برای دولت به بار داشت اما شاهد هستیم که دولت از صرف هزینه‌های هنگفت برای رسیدن به اهدافش کوتاهی نمی‌کند.

حقیقت‌پور با تاکید بر این که سازمان میراث فرهنگی به عنوان لانه جریان انحرافی تبدیل شده است، تصریح کرد: به طور حتم در دولت یازدهم تسویه و پالایش اساسی در سازمان‌های مربوط به دولت انجام می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اعلام این که متاسفانه سازمان‌های تابعه دولت به نوعی دچار سیاست‌زدگی شده‌اند ، گفت: از طرف دیگر شاهد هستیم که سازمان میراث فرهنگی به هیچ کدام از وظایف خودش عمل نمی‌کند که این موضوع موجب آسیب دیدن این حوزه شده است.

۱۳۹۲/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...