نسخه چاپی

چمران:

برای كاندیداها دوره‌های آموزشی برگزار شود

عکس خبري - براي کانديداها دوره‌هاي آموزشي برگزار شود

رییس شورای عالی استان‌ها، خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای كاندیداهای شوراهای شهر و روستاهای كشور شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مهدی چمران در هفدهمین اجلاس سراسری روسای شوراهای اسلامی استان‌های کشور که در شهرداری ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: کشور ایران اسلامی به بهای خون پاک شهدا استوار ایستاده و به رغم تمامی فشارها، دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌هایی که دشمنان بین‌المللی انجام می‌دهند، به خوبی در مسیر پیشرفت خود گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه بدترین شرایط به ما تحمیل شده و در محاصره اقتصادی به سر می‌بریم، گفت: اگر کشور دیگری بود، در مدت کوتاهی از پای درمی‌آمد که با تلاش مسوولان امیدواریم این توفیق را بیابیم که از این پیچ خطرناک عبور کنیم.

چمران با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و ریاست جمهوری را در پیش داریم، افزود: شوراهای شهرها و روستاها به خوبی می‌توانند شهرها و روستاها را آباد کنند.

رییس شورای عالی استان‌ها خاطر نشان کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستاها، انتخابات بزرگی است و از جایگاه بالایی برخوردار است، لذا افرادی که انتخاب می‌شوند، باید صالح باشند، به دلیل اینکه قرار است کارهای کلان کشور را انجام دهند.

چمران تصریح کرد: انتخابات در منطقه و بیداری اسلامی تاثیر بسزایی دارد.

وی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای کاندیداهای شوراهای شهر و روستاهای کشور شد و گفت: کاندیداها به لحاظ مسوولیت‌هایی که دارند باید برای آنها دوره‌های آموزشی برگزار کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...