نسخه چاپی

حذف آرشیو زمان فتنه از سایت هاشمی!

سایت هاشمی رفسنجانی مطالب مربوط به سال 1388 را كه در آرشیو این سایت موجود بود حذف كرد

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، سایت هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب و سئوال برانگیز مطالب مربوط به سال 1388 در آرشیو این سایت را حذف کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که آرشیو سال 1387 و مطالب موجود در آرشیو سال 1389 و بعد از آن در سایت موجود و قابل دسترسی است.

بر اساس این گزارش تنها یک مطلب از آرشیو سال 1388 سایت حذف نشده است که آن هم تنها شامل یک تیتر و تصویر است!

گفتنی است آرشیو سال 88 سایت هاشمی مملو از موضع گیری ها و نامه ها و پیشگویی های وی درخصوص فتنه 88 بود. بی شک در بسیاری از مطالب حذف شده مواردی یافت میشد که ولایت مداری و دلسوزی و همراهی عده ای با نظام و ولایت را با تردید جدی مواجه می کرد و خصوصا در روزهای نزدیک به انتخابات مرجع خوبی برای قضاوت و مقایسه مواضع برخی افراد در سال 88 و همراهی آنها با جریان برانداز به حساب می آمد.

07-07-34 06-41-52.jpg


به راستی چه نکات و مطالبی در اخبار سال 88 در رابطه با آیت الله! و مواضعش وجود داشت که مسئولین سایت در صدد حذف آنها از سایت برآمدند؟ باید دید که مسئولین این سایت آیا دوباره مطالب مربوط به سال 88 را پس از حذف برخی مطالب در آرشیو سایت قرار میدهند؟ آیا آرشیو مطالب مربوط به بعد از سال 88 هم دستخوش تغییرات می شوند؟ و یا انتشار اخبار حذف آرشیو سال 88 آنها را وادار به بارگذاری مجدد آرشیو (البته احتمالا با تغییرات دلخواه) میکند؟
لازم به ذکر است که سایت هاشمی رفسنجانی توسط فرزندش، محسن هاشمی مدیریت می شود.

۱۳۹۲/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...