نسخه چاپی

مرخصی رئیس جمهور را چه كسی امضا كرد؟

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس گفت: باید مشخص شود كه چه كسی برگه مرخصی رئیس جمهور را برای حضور در ستاد انتخابات امضا كرده است.

به گزارش نما ابراهیم شعرا در گفت‌و‌گو با فارس در شیراز اظهار داشت: به فرض پذیرش استدلال رئیس جمهور در همراهی با یک کاندیدا باید سئوال کرد که چه کسی به عنوان مسئول ارشد می‌توانسته حکم مرخصی وی را امضا کند؟

این فعال سیاسی مرخصی در خارج از وقت اداری را نیز فاقد وجاهت دانست و گفت: به طور قطع همان‌طور که شورای نگهبان اظهار نظر کرده طرفداری و اعلام حمایت رئیس قوه مجریه از یک کاندیدا غیرقانونی است. شعرا ادامه داد: این قضیه پیش از این نیز سابقه داشت که در سفرهای استانی، همایش‌ها و میتینگ‌های تهران این حمایت را دیده بودیم و به طور قطع این موضوع حمایت کاندیدایی خاص از سوی دولت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: ما احتمال می‌دهیم شورای نگهبان هفت تا هشت نفر را تایید کند و در آن زمان می‌توان در مورد آرایش انتخاباتی با قطعیت بیشتری سخن گفت. این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در این انتخابات برای نخستین بار شاهد حضور بیش از ۶۰۰ کاندیدای داوطلب ریاست جمهوری هستیم که این موضوع می‌تواند مشوق شور و نشاط انتخاباتی و خلق حماسه سیاسی باشد.

شعرا تصریح کرد: در بین کاندیداها تمام اضلاع سیاسی کشور حضور دارند اما بنابر اصل ۱۱۵ قانون اساسی باید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان احراز شود. وی اضافه کرد: نظر شورای نگهبان در مورد صلاحیت کاندیداها فصل‌الخطاب است و هر آن چه که توسط این مجموعه اعلام شود باید به طور کامل توسط کاندیداها پذیرفته شود.

اصولگرایان باید بر یک کاندیدا اجماع کنند

وی در ادامه ابراز داشت: اصولگرایان باید بر یک کاندیدا به وحدت رسیده و اجماع کنند که در این حالت پشتیبانی کامل مردم از اصولگرایان پیروزی آنها را رقم می‌زد. شعرا در این مورد نظر جامعتین را دارای نفوذ دانست و افزود: با لحاظ داشتن نظر جامعتین باید فردی که دارای بیشترین کارآمدی و مقبولیت باشد بنابر خرد جمعی به عنوان کاندیدای نهایی به مردم معرفی شود.

۱۳۹۲/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...