نسخه چاپی

امریكا دویست منافق را به آلبانی فرستاد

با تلاش امریكا دویست نفر از اعضای گروهك تروریستی منافقین به آلبانی فرستاده شدند. پنتاگون و سیا از اعضای این گروهك برای عملیات ترور و خرابكاری های كثیف استفاده می كنند و به نظر می رسد این دویست نفر از این پس در منطقه بالكان به كار گرفته شوند.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، به نقل از آسوشیتدپرس از بغداد؛ مارتین کوبلر، نماینده سازمان ملل روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، 14 عضو این گروهک تروریستی اواخر روز چهارشنبه به آلبانی رسیدند. این افراد اولین گروه از 210 نفری هستند که دولت آلبانی حضور آن‌ها در خاک خود را پذیرفته است.

سال گذشته حدود سه هزار عضو سازمان منافقین از پادگان اشرف در شمال شرق عراق که صدام در اختیار آنها گذاشته بود، به اردوگاهی خارج از بغداد منتقل شدند.

امریکا با جدیت از این سازمان تروریستی حمایت می کند و تلاش های دولت عراق برای اخراج آنها از این کشور را بی نتیجه گذاشته است.

این گروه که در زمان حکومت صدام مزدوران او بودند و با بی رحمی تمام کردها و شیعیان مخالف صدام را قتل عام می کردند، هم اکنون تبدیل به ابزار سازمان های جاسوسی و خرابکاری امریکا شده اند و پنتاگون و سیا آنها را برای عملیات های کثیف خرابکاری به کار می گیرند.

کارشناسان معتقدند، با حضور این عده از منافقین در آلبانی، کشورهای بالکان در آینده شاهد بمبگذاری ها و خرابکاری های سودمند برای امریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

۱۳۹۲/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...