نسخه چاپی

محسن رضايي خبر داد:

افشای معاملات پشت پرده انتخابات

دكتر محسن رضایی در جمع گروهی از هواداران خود در تهران، در پاسخ به پرسشی درباره پیوستن به ائتلاف 1+2 و یا كنار رفتن به نفع هاشمی رفسنجانی، از برخی تحركات و معاملات و پیشنهادهای پشت صحنه انتخابات پرده برداشت.

به گزارش نما به نقل از تابناک، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر چند از نظر اخلاقی برایم سخت است که‌ افشاگری کنم، به دلیل این که این نوع شایعات‌ حساب شده مطرح می‌شود، ناگزیرم مطالبی را بگویم.

دکتر رضایی افزود: تاکنون چند بار از سوی برخی ائتلاف‌ها و همچنین از سوی یکی از نامزدهای انتخاباتی، پیشنهاد‌هایی برای کنار رفتن من شده که نپذیرفتن و تا آخر نیز نخواهم پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: سه ماه پیش، یکی از ائتلاف‌ها به من پیشنهاد داد که اگر شما ‌کنار بروید، در دولت آینده هر پست و مقامی که بخواهید، به شما می‌دهیم و سه روز پیش نیز یکی از نامزدهای انتخاباتی ـ که در آخرین لحظات ‌نام‌نویسی کرده ـ از طریق فرزندش به یکی از اعضای خانواده‌ام گفته بود، به سودتان است دکتر محسن رضایی به نفع پدر من کنار برود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: متأسفم که وضعیت سیاسی کشور به سوی معامله‌گری و دنیا‌طلبی پیش رفته و عده‌ای از آن روحیات شهادت طلبی و خدمت بدون منت برای ملت ایران فاصله گرفته‌اند. به فضل پروردگار متعال در دولت خود، کاری خواهیم کرد که با این معامله‌گری‌ها و دنیا‌طلبی‌ها مبارزه جانانه شود.

وی تصریح کرد: 24 سال است که صبر کردیم و دندان روی جگر گذاشتیم تا بلکه نحوه اداره کشور بهتر و اهداف انقلاب و آرزوهای ملت ایران بر‌آورده شود؛ اما متأسفانه درگیری‌های بی‌حاصل سیاسی و سوء مدیریت‌ها و کارشکنی دشمنان ملت ایران، اجازه نداده است که به همه اهداف انقلاب دست یابیم.

دکتر رضایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر قرار به کنار رفتن باشد، باید دیگران به نفع ملت ایران و جهاد بزرگی که در پیش داریم، کنار بروند. شما مطمئن باشید، من تا آخرین لحظه در میدان انتخابات هستم و به نفع شخص و جریانی کنار نخواهم رفت.

وی با بیان این که گروه‌ها و جناح‌های سیاسی به خود زحمت ندهند که من را از این مبارزه و جهاد مقدس کنار بزنند، افزود: من با خدا معامله کرده و به این معامله خیانت نمی‌کنم و ملت بزرگ ایران اطمینان داشته باشند که آزادگی خود را به هیچ گروه و جریانی نخواهم فروخت.

دکتر رضایی در پایان اظهار داشت: آرزوی من این است که بتوانم با همه توانایی خود، مشکلات زندگی مردم و خطراتی که کشورم را تهدید می‌کند، با کمک رهبر بزرگوار انقلاب و ملت شریف ایران از سر راه بردارم.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...