نسخه چاپی

در سريال تلويزيوني رخ داد

دعوای ناموسی و پرماجرا در «كلاه پهلوی»

عکس خبري -دعواي ناموسي و پرماجرا در «کلاه پهلوي»

در این قسمت ارتباط «پری» و «پریوش» دختران آقای موید با «خسرو» و «بهرام» با بازی به جای حساسی می رسد و با دخالت «جوهر» و «مظفر» با بازی ماجرای ارتباط آنها علنی می شود.

به گزارش نما ، با پخش قسمت سی و یکم «کلاه پهلوی»، مخاطبان این سریال شاهد رویدادهای تازه ای در این سریال خواهند بود. یکی از این اتفاق ها افزایش رفت و آمد میان دو کاسب جوان سامان با دختران آقای موید است که باعث بروز حساسیت هایی در میان اهالی سامان و واکنش آنها نسبت به این موضوع می شود.

قسمت 31 این سریال روز جمعه 27 اردیبهشت ماه پخش خواهد شد و در این قسمت ادامه برگزاری مراسم شب هفت سیدعلی توسط مردم شهر سامان نمایش داده می شود. سیدعلی در قسمت سی ام این سریال در اثر تیراندازی ماموران شهربانی به شهات رسید.

در این قسمت مخاطبان شاهد تلاش میرزا رضا تدین برای جمع آوری طومار و ارسال آن به دربار برای یافتن قاتل سیدعلی خواهند بود. در چنین شرایطی کریم با ارعاب و ترساندن مردم شهر مانع از امضای این طومار شده و از طرفی نیز حکومت تلاش می کند تا ذبیح الله را به عنوان قاتل سیدعلی معرفی نماید.

همچنین در این قسمت ارتباط «پری» و «پریوش» دختران آقای موید (با بازی ساناز کاشمری و حنانه شهشهانی) با «خسرو» و «بهرام» با بازی (شهروز ابراهیمی و سپید امیر) به جای حساسی می رسد و با دخالت «جوهر» و «مظفر» با بازی (مهیار پورحسابی و جواد زیتونی) ماجرای ارتباط آنها علنی می شود.

قسمت 31 سریال کلاه پهلوی، در ادامه قسمت های اخیر این سریال با موسیقی تازه ای نمایش داده می شود که توسط «مجید انتظامی» ساخته شده است. این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 9 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...