نسخه چاپی

جبهه كار و توليد ملي ايران اعلام موجوديت كرد

جبهه كار و تولید ملی ایران اعلام موجودیت كرد

در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی، جبهه كار و تولید ملی ایران با محوریت اعضای تشكل های صنفی مردم نهاد و با هدف مشاركت در حماسه سیاسی بزرگ پیش رو اعلام موجودیت كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، جبهه کار و تولید ملی ایران با همیاری و مشارکت جمعی از فعالان و اعضای تشکل های صنفی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با هدف تلاش و فعالیت در مسیر حماسه آفرینی در صحنه سیاسی و فضای اقتصادی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

این جبهه با بسترسازی، ترویج، تبلیغ و اجرای اهداف و آرمان‌های سال حماسه سیاسی و اقتصادی در جهت ایجاد همگرایی، هم افزایی و هماهنگی میان فعالان و اعضای تشکل های صنفی مردم نهاد از طریق تدوین و تبیین راهبردها و برنامه های مشترک گام برداشته است.

جبهه کار و تولید ملی ایران در تلاش است تا با طراحی و تدوین راهبردهای مشترک در عرصه اصلاح و بهبود شرایط حاکم بر فضای کسب و کار و تولید و کمک به توسعه اقتصاد کشور، نقش آفرینی کرده و با جلب مشارکت آحاد مردم ضمن شناسایی و معرفی گزینه های اصلح در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با تکیه و تاکید بر شاخصه‌های مردم سالاری دینی در حماسه آفرینی مردم بزرگ ایران مشارکتی اثرگذار داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز، تجدید حیات اقتصادی کشور، نهضت کارآفرینی و اشتغال جوانان، حفظ و تقویت پول ملی، اصلاح شیوه های مدیریتی، مواجهه با گرانی و تورم و ترمیم و افزایش توان رقابت اقتصادی در عرصه بین الملل از جمله رویکردهای جبهه کار و تولید ملی ایران است.

۱۳۹۲/۲/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...