نسخه چاپی

آرزوی رهبر انقلاب برای زیارت قبر مطهر امام حسین(ع)

وی با بیان اینكه رهبر معظم انقلاب آرزوی كربلا دارند اما شرایط به گونه ای است كه این امكان وجود ندارد، گفت: یك روز پیش از زمانی كه می خواستم به سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شوم، در خدمت آقا بودم عرضه داشتم فردا به كربلا می روم كه آقا با یك نگاه حسرت آمیزی گفتند ما را كه فراموش نمی كنید.

به گزارش نما به نقل از شفاف، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان و امام جمعه مشهد در جلسه توجیهی ویژه روحانیان و مداحان عتبات عالیات اظهار داشت: زیارت قبر مطهر امام حسین(ع) آرزوی رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب آرزوی کربلا دارند اما شرایط به گونه ای است که این امکان وجود ندارد، گفت: یک روز پیش از زمانی که می خواستم به سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شوم، در خدمت آقا بودم عرضه داشتم فردا به کربلا می روم که آقا با یک نگاه حسرت آمیزی گفتند ما را که فراموش نمی کنید.

آیت الله علم الهدی خطاب به روحانیان با تصریح این مطلب که عزت روحانیت به برکت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است، خواستار شد: به عنوان ادای حق رهبری، مقید باشیم که یک زیارت یا حداقل سلامی از طرف ایشان به محضر آقا سیدالشهدا(ع) عرض کنیم به امید اینکه رهبر عزیزمان به این آرزویشان برسند.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...