نسخه چاپی

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران

كره مورد نیاز به زودی وارد بازار می‌شود

عکس خبري -کره مورد نياز به زودي وارد بازار مي‌شود

با توجه به این‌كه عمده مواد اولیه تولید كره باید به كشور وارد شود و با توجه به تامین ارز این كالا بخش خصوصی به زودی كره مورد نیاز را به بازار تزریق می‌كند.

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران درباره آخرین وضعیت واردات کره به کشور، اظهار کرد: کره و روغن خام دو قلم کالایی هستند که عمده آن‌ها باید به کشور وارد شوند.
وی ادامه داد: از این رو واردات این کالاها بستگی به زمان واریز ارز به حساب فروشندگان خارجی این کالا دارد.
او با بیان این‌که در حال حاضر تولیدکنندگان ما وظایف خود را انجام می دهند، بیان کرد: در پروسه تامین ارز کره وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی بانک مرکزی اقدام به تامین ارز و واریز آن به حساب فروشندگان خارجی کرده‌ است.
مواد اولیه تولید کره در بنادر آماده ورود است
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: مواد اولیه تولید کره در بنادر آماده و خریداری شده است و به سرعت وارد کشور می‌شود.
رضا باکری، رییس انجمن تولیدکنندگان مواد لبنی نیز درباره آخرین اقدام تولیدکنندگان کره بیان کرد: هماهنگی‌های لازم بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی برای تامین ارز این کالا انجام شده و شرکت ها مشغول امضای قرارداد هستند.

وی ادامه داد: وزارتخانه ارز لازم برای واردات این کالا را تامین کرده و تولیدکنندگان این محصول در کشور در حال انجام کارهای اداری و نقل و انتقال ارز هستند.

حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این زمینه بیان کرد: ارز کره تامین شده است و پس از اختصاص آن برای واردات کره روند ورود مواد اولیه به کشور و ترخیص و توزیع این کالا توسط بخش خصوصی آغاز می‌شود.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...