نسخه چاپی

مهمانپرست:

منافقین در محاسبات ملت ما جایی ندارند/ ملت ایران دشمنان نظام را پشیمان خواهند كرد

عکس خبري -منافقين در محاسبات ملت ما جايي ندارند/ ملت ايران دشمنان نظام را پشيمان خواهند کرد

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه كشورمان گفت: گروهك تروریستی منافقین به هیچ عنوان در محاسبات مردم ما جایی ندارد، بنابراین هیچ تاثیری در معادلات كشور ما نخواهد داشت.

" رامین مهمانپرست " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در خصوص تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در نظام گفت: ملت بزرگ ايران ملت هوشمندي است و با توجه به حساسيت شرايط تحولات منطقه، معادلات بين‌المللي و اهميت فوق‌العاده‌اي که انتخابات رياست جمهوري يازدهم برخوردار است، قطعا پشت سر رهبري و با شور و نشاط هميشگي متناسب با انقلاب اسلامي در صحنه حضور خواهند يافت و حماسه سياسي را رقم خواهند زد.

وي ادامه داد: همه دشمنان نظام متوجه باشند که اين ملت براي حفظ دستاوردهاي انقلاب خود و دفاع از منافع ملي هزينه‌هاي سنگيني را پرداخت کرده و قطعا به صورت همه‌جانبه و با عزم و اراده ملي در صحنه حضور دارند و آينده درخشاني را براي خود کشورشان رقم خواهند زد.

سخنگوي سابق وزارت امور خارجه کشورمان تصريح کرد: هر ميزان که دشمنان جمهوري اسلامي ايران فتنه انگيزي کنند، ملت ما هوشيارتر خواهند شد.

مهمانپرست در خصوص برخی اقدامات گروهک تروریستی منافقین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کشورمان افزود: گروهک تروريستي منافقين گروهکي منفور در ميان ملت ايران هستند که با اينگونه اقدامات نفرت بيشتري را نسبت به خودشان ايجاد خواهند کرد.

کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: ملت ما با تجربه‌اي که از فتنه‌هاي سال‌هاي پيش و تحرک منافقين در آن زمان بدست آورده، قطعا با هوشياري و حضور حداکثري در صحنه حضور خواهند يافت و همه دشمنان را از اقدامات اختلاف انگيزشان پشيمان خواهند کرد.

مهمانپرست تصریح کرد: گروهک تروريستي منافقين به هيچ عنوان در محاسبات مردم ما جايي ندارد، بنابراين هيچ تاثيري در معادلات کشور ما نخواهد داشت.

وي در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات این گروهک تروریستی براي سر و سامان دادن به وضعيت فعلي‌شان بوده و با فشاري که ملت و دولت عراق براي اخراج آنها وارد کرده، دچار نوعي سردرگمی سازماني شده‌اند، بنابراين سعي دارند به بهانه‌هاي مختلف به بازسازي خود بپردازند، که به نظر مي‌آيد اين اقدام در همين راستا صورت گرفته، اما حتي افراد عضو اين مجموعه نيز اينگونه اظهارات را باور ندارند.

۱۳۹۲/۲/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...